بازدید 5765
۱

دستگیری کلاهبردار و جاعل چک های بی محل در ورامین

کد خبر: ۹۷۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 13 May 2020

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری جاعل اسناد هویتی و کلاهبردار حرفه‌ای در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه " مجید محمدی" گفت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری با اقدام به صدور چک‌های بی محل، صاحب اسمی حساب از همه جا بی خبر بود شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که یک خانم میانسال بود در مواجه با احکام قضائی و طرح شکایت تعدادی از دریافت کننده‌های چک، ابتدا شوکه شد و اظهار داشت که شناسنامه ام چند وقت پیش مفقود شده است و پیگیری نکردم.

این مقام انتظامی با بیان این اینکه در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که فردی با جعل شناسنامه و تغییر عکس بدون رعایت موازین قانونی با هماهنگی کارمند بانک اقدام به افتتاح حساب و دریافت دسته چک می کند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با تلاش پلیس متهم اصلی که دارای سوابق متعدد کیفری بود و با قرار وثیقه از زندانی در استان یزد آزاد شده بود شناسایی و پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

وی افزود: متهم در مواجهه با ادله پلیس ناچار به اعتراف شد و انگیزه خود را ورشکستگی در صنف پوشاک عنوان کرد که با صدور ۱۴ فقره چک اقدام به جبران خسارت خود کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه با پیگیری پلیس کارمند شعبه بانک مربوطه به همراه یک نفر متهم به مراجع قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: تعدادی از شاکیان شناسایی و تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام 4سال پیش 60میلیون چک گرفتم در یک معامله الان مجهول المکانه.
200نفر شاکی داره و3میلیارد کلاهبرداری کرده.امسال هم 10میلیون کارکردم بخاطر کرونا و خرابی بازار چک گرفتم اونم فراریه
خدایی گناه ما کارگرا چیه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان