بازدید 14985
۵
حسادت هم‌لباسی‌هایم باعث شد تراکتور قهرمان لیگ نشود

سردارآجورلو: سپاهی‌ها‌ درتراکتور علیه من توطئه کردند

کد خبر: ۹۷۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 10 May 2020

سردار مصطفی آجورلو یکی از مدیران سابق باشگاهی فوتبال ایران در برنامه زنده تلویزیونی، دلیل ناکامی اش در باشگاه تراکتور را حسادت و کارشکنی هم لباسی‌هایش ( همکارانش در سپاه ) عنوان کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، آجورلو مدیرعامل اسبق تیم تراکتور که پنج سال پیش و در زمان مالکیت یکی از بنیادهای زیرمجموعه سپاه پاسداران بر این تیم پرهوادار ، بر راس باشگاه محبوب آذربایجان تکیه زده بود، در شبکه ورزش از دلیل قهرمان نشدن تیم پرستاره تحت مدیریت‌اش با هدایت قلعه‌نویی پرده برداری کرد. آجورلو که با سوال مجری برنامه مبنی بر دوران ناموفق وی در تراکتور مواجه شده بود، گفت: خیر، تراکتور برای من سراسر خیر و برکت داشت و ما می توانستیم قهرمان شویم اما عده ای در امور مردم خلل ایجاد کردند و متاسفانه هم لباسی‌های خودم به خاطر حسادت و مخالفت با شخص من ، توطئه کردند و مانع کسب این توفیق شدند.

سردارآجورلو: سپاهی‌ها‌ درتراکتور علیه من توطئه کردند

آجورلو در توضیح بیشتر ادعایش گفت: آنها همانند زمان مدیریتم در پاس ، در پرداخت منابع مالی به تیم خلل ایجاد کردند تا تیم تراکتور با سرمربیگری قلعه نویی و مدیریت من قهرمان نشود. نمی‌دانم قهرمان شدن تراکتور با مدیریت من چه آسیبی به آنها می‌زد. رابطه خیلب خوبی با هواداران داشتیم اما متاسفانه آن برادران در کار مردم ایجاد مانع کردند. من آنها را بخشیده‌ام و گذشت کردم اما پاسخ مردم را باید بدهند.

مصطفی آجورلو اولین بار با مدیریت تیم پاس تهران در زمان مالکیت نیروی انتظامی محمدباقر قالیباف ، و با مربیگری مجید جلالی فاتح لیگ برتر فوتبال ایران شد اما این توفیق را در تیم کهکشانی استیل آذین با مالکیت حسین هدایتی بدهکار بزرگ بانکی تکرار نکرد و تیمش با وجود ستاره های بزرگ فوتبال ایران همچون علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا گزینه سقوط شد!

آجورلو چهارسال پیش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال رقیب مهدی تاج شد اما شکست خورد و نتوانست سکان مدیریت فوتبال ایران را در دست بگیرد. او هفته گذشته با نوشتن یک نامه خطاب به جهانگیری معاون اول دولت روحانی، او را مانع پیروزی اش در انتخابات اردیبهشت ۹۵ دانست و مسوولیت اوضاع فعلی فوتبال ایران را متوجه او کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تراکتور تیم عجیبیه. هم سپاهیه، هم طرفدار ترکیه، هم ...
فردایک بیانیه صادرمیشه وجنابعالی هم به فراموشی سپرده میشی...بایکوت.
فرار رو به جلو
الان تراکتور با خرج های میلیاردی چرا قهرمان نمی شود؟
می دونی چرا چون این تیم و هوادارانش زیادی حاشیه برای خودشان درست می کنند مانند استقلال
برای شما 1 بار اتفاق افتاده برای تراکتور این موضوع تکراری هست
وزارت ورزش و دولت با تیمداری شان گند زدن به فوتبال و فساد سنگینی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی