بازدید 10851
۴

دلال‌ها در صف مراکز تعویض پلاک

کد خبر: ۹۷۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ 10 May 2020

به گفته رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، دلال‌ها در صف‌های مراکز تعویض پلاک حضور پیدا کرده و نوبت خود را به مردم می‌فروشند.

به گزارش میزان، سرهنگ علی محمدی گفت: متاسفانه برخی سودجویان با تشکیل صف در مقابل مراکز تعویض پلاک باعث ایجاد نگرانی در بین مردم می‌شوند. به طوریکه که از شب قبل، جلو مراکز صف می‌بندند و صبح زود نوبت‌های خود را به مردم می‌فروشند.

وی افزود: این سواستفاده، برای پلیس محرز شده و از امروز برخورد با سودجویان و دلال‌ها آغاز می‌شود.

سرهنگ محمدی ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که مراکز خلوت هستند و نیازی به تشکیل صف نیست. همچنین بیشتر مراکز از نزدیک ظهر به بعد خلوت هستند، اما تا ساعت ۱۷ فعال خواهند بود.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: به مردم توصیه می‌کنیم صبح زود برای تعویض پلاک مراجعه نکنند و مدیریت زمان داشته باشند. همچنین به همراه داشتن دستکش، ماسک و خودکار الزامی است.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: پس از ۴۰ روز تعطیلی، دو هفته پیش مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این مراکز به طور میانگین روزانه ۱۸ هزار مراجعه کننده دارند. همچنین آمار مراجعین نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته که با توجه به تعطیلی ۴۰ روزه، این افزایش آمار طبیعی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همه این افکارعجیب از بیکاری و بی پولی هموطنان عزیز بوجود میایدمن قصد تائید این اعمال شنیع را ندارم ولی بهتره دولتمردان بجای برخورد با افراد اندکی هم به فکر ایجاد کار و کسب درآمد حلال برا هموطنان عزیر باشند چون بیکاری موجب شکل گیری افکار نازیبا همچون این مورد درافراد میشود
واقعا با وجود این همه سامانه و سیستم های الکترونیکی مراجعه حضوری چه معنی داره ؟ خیلی راحت می تونن با دریافت فایل های اسکن مدارک تشکیل پرونده بدن - نهایتا برای تحویل پلاک و برگه سبز و فیش کارت ماشین اصل مدارک رو از متقاضی دریافت کنند !
اینترنتی هم شده نمیشه نوبت گرفت ، از بس که دلال ها نولت می گیرن و می فروشن . مدیریت نیست . می تونن به هر کد ملی یه نوبت بدن تا این طور نشه .
اقایون دلال لطف کنن ی نوبت ب من بدن ما ک نتونسیم یکماهع دنبال نوبتم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار