بازدید 22181
۲

ارزش سهام عدالت چندبرابر شده است؟

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قیمت روز تابلوی شرکت‌های بورسی که مشمول طرح سهام عدالت هستند را بیش از ٤٦٠ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: افرادی که ١٢ سال پیش سهام عدالت یک میلیون تومانی به آنها داده شده، اکنون سهام آنها بیش از ١٦ برابر شده است.
کد خبر: ۹۷۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 06 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با بیان اینکه خبرهایی رسیده مبنی بر خرید و فروش سهام عدالت که این موضوع کلاهبرداری است و مشکلاتی را قطعا ایجاد خواهد کرد، با تصمیم دولت و رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادسازی سهام عدالت اتفاق اقتصادی بزرگی در حال رخ دادن است و مردم باید خود از دارایی‌ها محافظت کنند و فقط منتظر اطلاعیه‌های ارائه شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری باشند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی به ارزش سهام عدالت اشاره کرد و گفت: ارزش این سهام در زمان واگذاری بین مستقیم و غیرمستقیم یکسان است اما ارزش آن بعد از انتخاب روش مدیریت تغییر می‌کند.

وی قیمت روز تابلوی شرکت‌های بورسی که مشمول طرح سهام عدالت است را بیش از ٤٦٠ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بر این اساس افرادی که ١٢ سال پیش یک میلیون تومان سهام به آنها داده شده است سهام آنها اکنون بیش از ١٦ برابر شده است.

فهیمی به شرکت‌های غیربورسی اشاره کرد و گفت: یکسری از شرکت‌ها که غیربورسی هستند و به شرکت سرمایه‌گذاری استانی تخصیص داده نشده است بعد از پذیرش در بورس و تعیین قیمت تابلو ارزش آنها مشخص خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی به زمان پذیرش این شرکت‌ها در بورس اشاره کرد و افزود: شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به طور حتم یا وارد بورس می‌شوند یا از طریق بازار پایه فرابورس معامله خواهند شد، اما شرکت‌های سرمایه‌پذیر که مشمول واگذاری هستند و تاکنون بورسی نشده‌اند تکلیفی برای آنها وجود دارد که باید به طور حتم بورسی شوند.

فهیمی خاطرنشان کرد: اگر به هر دلیلی این شرکت‌ها موقعیت لازم برای ورود به بورس را پیدا نکردند جزو دارایی شرکت سرمایه‌گذاری استانی قرار می‌گیرند تا سهام آن شرکت و سرمایه‌گذاری استانی آزادسازی و دارای قیمت بورسی و فرابورسی شود.

وی درباره زمان بندی خرید و فروش سهام عدالت در بورس تاکید کرد و افزود: زمان بندی دقیقی را نمی‌توان اراده کرد، در این زمینه شورای عالی بورس تصمیم‌گیری خواهد کرد که امکان خرید و فروش سهام عدالت مشمولین مستقیم به چه صورتی خواهد بود.

فهیمی خاطرنشان کرد: سهام عدالت در روش غیرمستقیم قابل فروش است و با توجه به اینکه در صندوق‌های سرمایه‌گذاری استانی سازماندهی خواهند شد قابلیت فروش بیشتری نسبت به مستقیم پیدا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سهام عدالت یابی عدالتی ؟لطفا درموردآن 31 میلیونی که بخاطرعدم آگاهی این سهام رانگرفتندتحقیق کنیدچون ضعیف ترین اقشارهستنداین رویه هامثل یارانه وسهام به گردن کلفت دادن وبه مستضعف ندادن بحران جدیدبه پانکند
اگر سهام عدالت چند برابرشده پس چرا سودش تغییر نمیکند ودرسال حدود یک صدهزارتومان است عوام فریبی وخودفریبی تاکی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار