بازدید 6862
۲

موردی از ابتلا به وبا در خوزستان شناسایی نشده

استاندار خوزستان گفت:هیچ گونه مورد ابتلا به التور(وبا) در خوزستان شناسایی نشده است.
کد خبر: ۹۷۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴ 05 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در گفتگو زنده با مردم خوزستان از شبکه استانی خوزستان با بیان این مطلب افزود: در خوزستان دو پیک التور در اردیبهشت و آبان ماه می باشد و از این رو از فرمانداران و شهرداران خواسته شده است تا نسبت به آهک پاشی و اقدامات پیشگیرانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بیماری کرونا باید مراقب شیوع بیماری التور باشیم و خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ابتلا التور در استان مشاهده نشده است.

استاندار خوزستان از جمله علل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان را افزایش بیماریابی و عدم رعایت موازین بهداشتی توسط برخی از مردم دانست و بیان کرد: بیماری کرونا از ارتباط با یک نفر دیگر منتقل می شود و راه حل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی است.

شریعتی گفت: ما نمی توانیم اقتصاد استان و کشور را به دلیل کرونا متوقف و تبعات سنگین آن بر کل جامعه تحمیل کنیم و سلامتی مردم نیز حائز اهمیت است و در صورتی که سلامت مردم در خطر بیفتد اقدامات محدوده کننده برقرار خواهد شد وبرای ما سلامت جامعه از فعالیتهای تجاری و اقتصادی اهمیت والایی دارد.

وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت و مقابله با بیماری کرونا رعایت اصول بهداشتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کرونا هم مشاهده نشده بود !!
قبلا ثابت شده که هیچگونه موردی یعنی تعداد زیادی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل