بازدید 9958

ایرانیان مقیم قطر به کشور بازگردانده می‌شوند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با اخذ مجوز‌های لازم از نهاد‌های ذیربط در کشور قطر، دو پرواز هواپیمایی ایران ایر هموطنان متقاضی بازگشت به کشور را از دوحه به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز منتقل خواهند کرد.
کد خبر: ۹۷۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 05 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه امروز دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از اخذ مجوز‌های لازم از دستگاه‌های ذیربط قطری، در روز‌های جمعه ۱۹ و جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری دو پرواز هواپیمایی ایران ایر هموطنان متقاضی بازگشت به کشور را از دوحه به شیراز منتقل خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به تکمیل ظرفیت دو پرواز مذکور، هموطنانی که علاقمند به بازگشت به کشور هستند می‌توانند نسبت به ثبت نام در دفتر هواپیمایی ایران ایر در قطر اقدام نمایند تا در صورت رسیدن به تعداد لازم نسبت به برقراری پرواز جدید به کشور اقدام شود.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پیشتر اعلام کرد نخستین پرواز «هما» در ساعت ۹:۴۰ صبح روز جمعه ۱۹ اردیبهشت‌ماه (۸ می) به وقت محلی از فرودگاه شهر دوحه انجام و در ساعت ۱۲:۳۰ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز فرود خواهد آمد.

پرواز دوم «هما» نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۵ می) در ساعت ۹:۴۰ صبح به وقت محلی از فرودگاه دوحه انجام خواهد شد و این پرواز نیز در ساعت ۱۲:۳۰ در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز فرود خواهد آمد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر