بازدید 10736
۳

پیشنهاد کواکبیان برای تحقیق‌و‌تفحص ازحوادث آبان

مصطفی کواکبیاننماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت‌ها است بحث تحقیق و تفحص از حوادث پس از افزایش قیمت بنزین و آبان ماه در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراها مطرح است، اما اصلا جلسه ای تشکیل نمی‌دهند، تاکید ویژه‌ای صورت گیرد که در مدت باقی مانده از مجلس دهم نتیجه را ارائه کنند.
کد خبر: ۹۷۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 04 May 2020

به گزارش تابناک، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی روز دوشنبه در تذکری گفت: در مورد خود مجلس بحث دارم کمیسیون‌های مجلس در سه چهار هفته آخر فعالیت مجلس اگر تعطیل هستند بگویند تعطیل است. واقعیت این است که مدت‌هاست بحث تحقیق و تفحص از حوادث پس از افزایش قیمت بنزین و حوادث آبان ماه در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراها مطرح است، اما اصلا جلسه‌ای تشکیل نمی‌دهند، همینطور تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تهران در کمیسیون عمران مطرح است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بحث چند ماه مطرح شده است؛ بالاخره جواب دهند که آیا رد یا تایید شده است، حالا سوالاتی از وزیر کشور و امثال آنها مطرح است که روال خود را دارد، اما در مورد تحقیق و تفحص از شما خواهش میکنیم که تاکید ویژه‌ای صورت گیرد که در مدت باقی مانده مجلس دهم نتیجه‌ای را مطرح کنند.

 

منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
لطفااز گرانیها تحقیق کنید اگه راست میگویید
آره بعد از شش ماه حالا که باید بساطتان را جمع کنید و بروید یادتان افتاده است که حادثه ای روی داد و تعدادی در ان کشته شدند!!! یا می خواهید حسابتان را از مسببان آن جدا کنید؟
درست ما هممون در یک کشتی نشستیم
اما شما مسئولین و پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان شرکت نفت در VIP هستید
و مردم عادی در پایین ترین قسمت کشتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر