بازدید 8397
آیا استاد اپ را می‌شناسید!؟

اشتراک اندک ماهیانه، ۸۰۰ دوره آموزشی و کتاب صوتی‌

آموزش مجازی، عبارتی که این روزها خیلی توسط خانواده‌ها شنیده می‌شود، بعضی‌ها از آن استقبال کرده و به دید یک مزیت به آن نگاه می‌کنند، برای برخی هم به یک دردسر بزرگ تبدیل شده است. اما راه‌حل‌های جامعی برای لذت بردن از آموزش مجازی وجود دارد. بهتر است با فضای نوین آموزش در فضای وب بیشتر آشنا بشویم.
کد خبر: ۹۷۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 04 May 2020

طی هفته‌های گذشته هر کدام از ما بارها و بارها نام آموزش مجازی را شنیده‌ایم اما سؤال اینجاست.

آموزش مجازی باعث آرامش می‌شود یا دردسر؟

به دلیل مشکلاتی از جمله قطعی صدا و یا مناسب نبودن شرایط آموزش دهنده عموماً تمام توجه به برطرف کردن مشکلات می‌گذرد تا یادگیری!

اما ریشه این مشکلات کجاست؟

بخشی از این مشکلات را می‌توان به زیرساخت‌های کشور و اینترنت نسبت داد، اما با فرض آماده بودن زیرساخت‌ها، بخشی از مشکلات فعلی به نرم‌افزار مورد استفاده و اساتید آموزش‌دهنده باز می‌گردد، که یا نرم افزار توان پاسخگویی را ندارد و یا استاد مهارت لازم برای آموزشی مجازی را دارا نیستند.

اما طی دو سال اخیر پلتفرمی در حوزه آموزش مجازی در کشور راه‌اندازی شده است که در بستر اپلیکیشن موبایل، برترین ویدئوها و پادکست‌های آموزشی را با همکاری مراکز آموزشی و اساتید برجسته، در زمینه‌های مدیریت و کسب و کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب‌های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره شناسی، علوم پایه و رباتیک و ... بصورت یکجا فراهم آورده تا دسترسی عامه مردم به آموزش با کیفیت بالا و هزینه پایین را ممکن سازد.

اپلیکیشن استاد اپ با دریافت یک اشتراک ماهانه، دسترسی سریع، آسان و نامحدود به 800 دوره آموزشی و کتاب صوتی در 28 دسته آموزشی مختلف را در کنار حضور رایگان در وبینارها و رویدادهای آنلاین فراهم می آورد. همه این ها با حداقل هزینه و از طریق گوشی تلفن همراه، تمامی معضلاتی که مدرسان و دانش‌پذیران فضای آموزش مجازی با آن مواجه بودند را برطرف ساخته و بستری مناسب برای انتقال دانش و مهارت فراهم آورده است.

هم اکنون نسخه اندروید این اپلیکیشن در حال حاضر از طریق اپ استورهای کافه بازار، گوگل پلی و سایت استاد اپ قابل دانلود است.

استاد اپ شرایط ویژه‌ دریافت گواهینامه دیجیتال رایگان برای 2 دوره مجازی (به غیر از دوره MBA) را برای آنانی که در هفته جاری اشتراک این اپلیکیشن را دریافت کنند در نظر گرفته است.

علاه مندان برای اطلاعات بیشتر و دانلود و نصب رایگان استاد اپ می‌توانند به سایت www.ostaadapp.com مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار