بازدید 7449

خنثی سازی یک عملیات تروریستی در ونزوئلا

وزیر کشور ونزوئلا از عملیات موفق نیرو‌های مسلح این کشور علیه یک گروه مسلح که قصد داشتند از طریق کلمبیا وارد ونزوئلا شده و اقدام‌های تروریستی انجام دهند، خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 03 May 2020
تحریم ۱۰ فرد و ۱۳ شرکت به اتهام ارتباط با ونزوئلا - تابناک | TABNAK
به گزارش تابناک به نقل از فارس، وزیر کشور ونزوئلا روز یکشنبه از خنثی سازی یک عملیات تروریستی و کشته و زخمی شدن تروریست‌هایی از طریق دریا قصد رخنه به این کشور را داشتند، خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «تله سور» «نستور ریورول» وزیر کشور ونزوئلا در این زمینه گفت: «نفوذ یک گروه تروریستی که سعی در ورود به ونزوئلا از کلمبیا را داشت، خنثی شد.»

ریورول تاکید کرد که هدف این گروه تروریستی ترور مقامات دولت و همچنین ترویج خشونت در کشور بود.

وی ادامه داد: «این تروریست‌ها سعی کردند با قایق‌های موتوری در سواحل ایالت "لا گئورا" وارد ونزوئلا شوند، اما با اقدام به موقع و موثر نیرو‌های مسلح، پلیس و نیرو‌های ونزوئلا تعدادی از تروریست‌ها کشته و برخی دیگر دستگیر شدند.»

وزیر کشور ونزوئلا با بیان اینکه سلاح‌های این تروریست‌ها کشف و ضبط شده است، افزود که جزئیات بیشتر این عملیات بعدا اعلام میشود.

وی در خاتمه به هوشیاری نیرو‌های مسلح کشورش برابر هرگونه تهدید علیه ونزوئلا اشاره کرد.

ونزوئلا دخالت‌های دولت آمریکا را سبب بروز مشکلات در کشور خود میداند و بار‌ها واشنگتن را به حمایت و تجهیز گروه‌های تروریستی محکوم کرده است. «خورخه آریزا» وزیر خارجه ونزوئلا در روز‌های گذشته در واکنش به اظهارنظر وزیر خارجه آمریکا درباره صحبت‌های اخیرش با «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از پامپئو خواست به جای دخالت در امور داخلی ونزوئلا کاری برای حل بحران کرونا در آمریکا انجام دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل