بازدید 44993

همه اصولگرایان دور هم جمع شدند، جز «یاران احمدی‌نژاد»! / تاکید بر انتخاب رئیس مجلس با کدخدامنشی و بدون اختلاف‌نظر

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، که در جریان انتخابات مجلس یازدهم توانست در نهایت همه سلایق اصولگرایی را دور هم جمع کند، پس از مطرح شدن چهره‌های مختلف این جریان برای ریاست مجلس، باز هم پا به میدان گذاشت و با کنار هم قرار دادن نواصولگرایان، سنتی‌ها و پایداری‌ها نشان داد که احتمالا در تقسیم مسئولیت‌های مجلس یازدهم هم احتمالا اختلاف نظر جدی بین آن‌ها در جریان اصولگرایی پیش نخواهد آمد.
کد خبر: ۹۷۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 01 May 2020

همه اصولگرایان دور هم جمع شدند جز «یاران احمدی‌نژاد»!/ تاکید بر انتخاب رئیس مجلس با کدخدامنشی و بدون اختلاف‌نظر

دو شب پیش، «الیاس نادران» منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئیتی از برگزاری نشستی میان آقایان قالیباف، میرسلیم، آقاتهرانی، تقوی، حاج بابایی، زاکانی، میرتاج الدینی و نیکزاد تحت عنوان شورای «نشست وحدت» خبر داده بود؛ موضوعی که در نهایت مشخص شد به منزله شروع رایزنی برای انتخاب «رئیس مجلس یازدهم» است.

به گزارش «تابناک»؛ از قرار معلوم در جلسه سه شنبه شب چهره‌های شاخص اصولگرای مجلس یازدهم، درباره فرآیند انتخاب رئیس مجلس یازدهم و حتی هیات رئیسه بحث و گفت‌وگو و قرار شده این جلسات ادامه دار بوده و مجددا با حضور چهره‌های راه یافته به مجلس برگزار شود.

همچنین عنوان شده که این جلسات بین اصولگرایانی است که برای ریاست و نایب رئیسی مجلس یازدهم مطرح هستند و به درخواست شورای اصولگرایان تحت عنوان شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی صورت گرفته است و از آن‌ها خواسته شده تا با حفظ وحدت، ارکان هیات رئیسه را انتخاب کرده و بین خود به توافق برسند.

حجت الاسلام و المسلمین سید «محمدرضا میرتاج الدینی» منتخب مردم تبریز و عضو سابق هیات رئیسه مجلس در تشریح «نشست وحدت» گفته که «اولین هدف این جلسه، هماهنگی و وحدت میان نیرو‌های انقلاب در مجلس یازدهم بوده است.

او یادآور شد: «افرادی که برای ریاست مجلس مطرح هستند و بعضی از چهره‌های تاثیرگذار، نشست صمیمی با هم داشتند و هماهنگی‌های لازم برای تشکیل فراکسیون اکثریت نیرو‌های انقلاب، راهکار‌های تفاهم بیشتر و مولفه‌های کارآمدی مجلس و مسائل اصلی و با اولویت کشور که مجلس یازدهم باید بپردازد را به بحث و گفت‌وگو گذاشتند.»

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به برنامه شورای ائتلاف در خصوص دعوت از نمایندگان استان‌ها گفته که «نمایندگان استان‌ها برای شکل دهی فراکسیون اکثریت یا همان فراکسیون نیرو‌های انقلاب توسط شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای هفته آینده دعوت شده اند.»

میرتاج الدینی همچنین تصریح کرده که «قرار شده هر استان به تناسب تعداد نمایندگان خود برای این جلسات نماینده در فراکسیون اکثریت انتخاب کند و اولین شورای فراکسیون اکثریت در حدود ۵۰ نفر شکل بگیرد که آن‌ها هم یک کمیته و گروه اجرایی تشکیل خواهند داد تا با برنامه ریزی، فراکسیون را پیش ببرند.»

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد، «جبهه نیرو‌های انقلاب یک فراکسیون خواهند داشت و آن هم فراکسیون اکثریت نیرو‌های انقلاب خواهد بود و نمایندگان همه طیف‌های انقلابی در داخل آن فراکسیون اکثریت خواهد بود، بنابراین با فراکسیون‌های حاشیه‌ای موافق نیستیم و از همه دعوت کردیم که در این فراکسیون باشند؛ البته فراکسیون صنفی مثل فرهنگیان یا روحانیت یا فراکسیون‌های موضوعی در مجلس مرسوم است، ولی فراکسیون سیاسی نیرو‌های انقلاب یکی خواهد بود.»

نکته قابل توجه این که «یاران احمدی نژاد» و چهره‌هایی که صف خود را مثل سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دهم که رسما از تشکیل فراکسیون احمدی نژادی‌ها و جمع رئیس دولت مهرورزی سخن به میان آورده و برای تصدی کرسی ریاست اعلام آمادگی کرده اند، به این نشست دعوت نشده اند.

هرچند چهره‌هایی مثل میرتاج الدینی، حاج بابایی و نیکزاد جزو مدیران احمدی نژادی محسوب می‌شوند، از آنجا که تاکید بر وحدت همه سلایق اصولگرایی داشته اند و همراهی با جریان احمدی نژاد نشان نداده اند، به نشست چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی در مجلس یازدهم دعوت و پیرامون مسائل کلان پارلمان با آن‌ها نیز مشورت شده است.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب که در جریان انتخابات مجلس یازدهم توانست در نهایت همه سلایق اصولگرایی را دور هم جمع کند، پس از مطرح شدن چهره‌های مختلف این جریان برای ریاست مجلس باز هم پا به میدان گذاشت و با کنار هم قرار دادن نواصولگرایان، سنتی‌ها و پایداری‌ها نشان داد که احتمالا در تقسیم مسئولیت‌های مجلس یازدهم هم احتمالا اختلاف نظر جدی بین آن‌ها در جریان اصولگرایی پش نخواهد آمد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵۸
برگزاری «نشست وحدت» را می توان به فال نیک گرفت. زیرا حضرت امام خمینی(ره) بارها تاکید فرمودند: آنچه باعث پیروزی انقلاب شدبود. لذا امیدوارم دلسوزان انقلاب دست از هوای نفس برداشته و به منافع ملی و اسلامی کشور بیاندیشند که فقط در سایه وحدت کلمه امکانپذیر خواهد بود. زیرا در صورت اختلاف بخش عظیمی از انرژی صرف خنثی کردن و یا تخریب رقبا خواهد شد که هزینه آن از جیب ملت برداشت میشود. چنانکه قرآن کریم میفرماید : واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا . در جایی دیگر میفرماید: ان تنازعتم فشلتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
انوقت مجلس نماینده اکثریت مردم بود ،اکنون متاسفانه اگر همه نمایندکان هم وحدت کنند ،که نشانی از آن نمیآید باز اقلیت هستند در ضمن بهتر است نوشته عربی اتان را ترجمه بفرمایید@
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
ناشناس اول وقتی متوجه نشدی اون متن عربی قرآن هست و معنیشم نمی دونی یعنی خیلی تو باغ نیستی و تو سیاست هم همین جور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
پیدا کنید دلسوزان به حال مردم ر1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
عاشقان ریاست برای گرفتن کنترل ر چه بیشتر از اختیارات مردم
ببین چه میکنند ؟؟؟؟
واقعا ، قبلا حتی یک نفر فکر می کرد
که به چنین مجلس و چنین نماینده هایی برسیم ،؟
خدایا العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی العفو تا ابد الهی العفو الهی العفو الهی العفو الهی
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
تابناک عزیز چرا با ویرایش نادرست فرمایش امام خمینی را که فرمدند: انقلاب در سایه وحدت کلمه به پیروزی رسید را حذف کردید؟و جمله را ابتر گذاشتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
در دمکراسی رای و نظر اگثریت جامعه با داشتن احزاب مستقل میسر هست . نه رای اقلیت برخوردار در ثروت و قدرت
یکی از شعارها انقلاب آزادی گروه احمدی نژاد تفکرش خلاف اصولگرایان ایا حق نداره و چرا باید تابع گروه اصولگرایان که فقط و فقط بعلت رد صلاحیت هزاران نخبه و ده در صد آرا وارد مجلس شدن باشد من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی حرکتشون تایید میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
افکار پارانویید(خودبزرگ بینی) انگار کار دستتون داده . ایکاش ده تا از آن نخبه های رد صلاحیت شده را نام میبردید ببینیم چی تو چنته تونه
تشنگان قدرت امادگی خود را برای ریاست اعلام مینمایند مجلس از نظر مردم در ته امور نیز جای ندارد تنها چیزی که منتخبان به آن فکر نمیکنند وضعیت بد مردم است
یعنی از مصاحبه حسینی نتیجه گرفتید که یاران احمدی نژاد مخالف هستن در حالی که بالاتر حرف دیگه ای می زنید و در پایین برای رفع این تناقضتون به این مصاحبه ارجاع دادید
وقتى مبارزه براى قدرت باشد وحدتى در كار نيست. اينها عاشقان قدرت هستند نه خدمت!
مجلس 90 درصدی دردی از ملت و کشور دوا نکرد! مجلس 10 درصدی چه گره هایی می تواند از گره های کشور بگشاید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
!!!؟؟؟خوبی اخوی !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این امار رو از کجا میاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
وای 90 درصد و 10 درصد. خدایا چقدر خودشیفتگی!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
این ناشناس راست می گوید آمار را از کجا آوردی دقیق بگو.آمار دقیق 15 درصد است.این نمایندگان انتخاب % درصد مردم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
دوست عزیز که آمارهای آبکی ارایه میکنی: سیاهی لشگر نیاید به کار .. یکی مرد جنگی به از صد هزار
امیرمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
همین 90 درصد مملکت را بیچاره کرده
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
دقیقا تو باغ نیستی شما چهار درصدین
همه مجلس سرتا پا در ایران هیچی نیست تاریخ رو بخونید آقا تا بفهمید مجلس ایران هیچ کاره بوده و هست یه دوره اول مشروطیت به علاوه مجلس چهاردهم اگه اشتباه نکنم که نفت رو ملی کرد بقیه فقط جنگ قدرت بوده مجلس ایران نباید زیاد بهش پر و بال داد اونایی که بالش روچیدن اتفاقا اونا موفق تر عمل کردن
اگر احساس تکلیف کنم حتما کاندید میشوم .فعلا احساس تکلیف نمکنم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
اگه بهت اجازه دادن کاندید شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
داداش احساس تکلیف نیسن نیاز مالی و قدرت و سیاست است. هر موقع به این چیزها نیاز داشتی شرکت کن.ولی خداییش تا صد سالگی به قدرت نچسب
اگر قرار است مجلس همانند ، دو وزارتخاهٔ‌کلیدی ( راه و ترابری ،، مسکن و شهرسازی ) به اقما برود ، توصیه میکنم آقای علی نیکزاد را به ریاست مجلس انتخاب نمایید ،و اگر قرار است مجلس به نشاط برسد و ظاهری آراسته و تهی از محتوا داشته باشد ، آقای قالیباف بهترین گزینه هستند ،،،؟ دیگر آقایانی که دغدغهٔ‌ریاست مجلس را دارند ، یقینا درد منافع خود ،و اطرافیان را دارند ؟،، پس بهترین همان آقای قالیباف میباشد ؟،،لاکن باید صبوری نمود ، تا ببینیم یار که خواهد ،و میلش به که باشد ؟،،،
احمدی نژاد اصول گرا نیست انقلابیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
ما از انقلابش چیزی جز بر هم زدن بدون برتامه ندیدیماون از مسکن مهرش که خندق بلای پول است و محل ساختش به کفر ابلیس نمی ارزه و امکانات نداره اون از پول پخش کردن نمایشی برای سرپوش گذاشتن به تبدیل شدن طلا به مس اون از فحش دادن نمایشی به اسراییل و خندیدن به قطعنامه هایی که تا به الان برای ما فقط گرفتاری داشت اون از حیف و میل و گم شدن صدها میلیارد دلار بدون گزارش و محل خرج کرد انها .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
جایی نمایی مسکن مهر در دولت های گذشته بود و اگر ساخته نشده بود الان قیمت مسکن بیشتر هم بود وقتی دوستان در دهه 60 شعار افزایش جمعیت میدادن باید به فکر مسکن و شغل هم بودن نه این که اون رو سر دولت بیست سال بعد آوار کنن همون پول سهام عدالت و یارانه الان به کمک قشر ضعیف اومده حالا جنابعالی وضعت خوبه چیز دیگه ایه مطلب دیگه این که الان قطعنامه ای در سازمان ملل علیه ایران نیست و تحریم امریکاست و بحث 618 میلیارد دلار پول نفت هم زیاد شده باید از خودتون بپرسید چرا در زمان ژنرالها قیمت نفت پایینه و یه سوال دولت هاشمی خاتمی و روحانی مگر گزارش خرج دلار نفتی دادن که این یکی بده
یکعده جوان با شرافت درطول انقلاب از جان خود گذشتند که مملکت اباد بشه اما متاسفانه هرروز که میگذرد کشور بیشتر به سوی فقر وفلاکت پیش میرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
و یک عده ثابت قدم
از ابتدا پیروزی انقلاب
بر صندلی قدرت تکیه زده اند !؟
و دعوایشان هم فقط سر تقسیم امکانات و اختیارات کشور ایت و بس !!!!!!!!؟
و این وسط اوضاع و احوال مردم فلکزده هر روز بد تر دیروز می گردد
و بدون هیچ امیدی به اصلاح ، امور
فقط دارند ، دعواهای زرگری اینها را نگاه میکنند
و حرص و جوش میخورند
و افسوس میخورند !!؟؟؟
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
اصلااحمدنژادو اکیپش اهل تفکرند که انها را جز متفکران نام می برید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
15:25
همین که شماها اهل تفکرید کافیه
وااااااای صمیمیت تون ما را کشته!!!!
یاران احمدی نژاد بهتر نیستند . ولی بهتر از ما اونا رو می شناسن
ریاست مجلس یازدهم
@ اصولگرا
حزب پایداری : آقاتهرانی / حاجی بابایی / زاکانی
حزب ایستادگی : قالیباف / میرسلیم
@ اصلاح طلب
حزب همبستگی : ...........
حزب مشارکت : ............
بورس نورچشمی امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرد و بیش از۳۰ هزارواحد رشد کرده( رشدش دادن)
اکنون بورس در استانه فتح ابرکانال ۹۰۰ هزارواحدی است وظرف چند روز اینده از یک میلیون واحد هم عبور خواهد کرد !!! این روزها رشد ۲۰-۳۰ هزارواحدی بورس تبدیل به یک اتفاق عادی شده و چیزی که در سالهای قبل در مدت چند ماه رخ میداد حالا در ظرف چند ساعت اتفاق می افتد !!! هیچکس به هشدارهای اقتصاددانان متعهد و دلسوز درمورد عنقریب بودن انفجار حباب عظیم بورس اهمیتی نمیدهد
باادامه این روند بزودی زود تاریخ در مورد سقوط عظیم بورس نیویورک درسال ۱۹۲۹ و خودکشی ها وسکته های پس از ان تکرار خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
تلفن سوانح سوختگیو بدم خدمتتون
حد اقل این مجلس تشریفاتی با خودش رو راست خواهد بود. اینها فقط قرار است با مننویات کار داشته باشند کاری هم به دنیای مردم ندارند. با چنین مجلس تشریفاتی میشود تمام جلسات را مجازی برگزار کرد تا هم در هزینه ها صرفه جویی شور هم حضرات به امر مهمترین که دارند بپردازند
حد اقل این مجلس تشریفاتی با خودش رو راست خواهد بود. اینها فقط قرار است با مننویات کار داشته باشند کاری هم به دنیای مردم ندارند. با چنین مجلس تشریفاتی میشود تمام جلسات را مجازی برگزار کرد تا هم در هزینه ها صرفه جویی شور هم حضرات به امر مهمترین که دارند بپردازند
اولا پیشنهادمیدم به اصول گرایان تاازدکتراحمدی نژادحمایت نکنین راه بجایی نمیبرین ودربین مردم اعتبارندارین ثانیا من هنوزنمیدونم مشکل دکتراحمدی نژاد ویارانش چی هست ردصلاحیت میکنن البته چیزی که معلومه افرادی که به دنبال قدرت وثروت هستن قطعا بااحمدی نژادخوب نیستن ومااونادومیشناسیم مثلا حدادعادل ،لاریجانی ها و....ولی بدونن مردم اوناروقبول ندارن وبهترین گزینه رییس مجلس دکترنیکزاد یاحسینی هستن وبدانین بقیه برای مردم معید ظاهرنمیشن این خط واین نشون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
اولا احتیاج به دستور شما نیست ،اختلاف هنوز نیامده اند اشکار است .
دوما هیچکدامشان نماینده واقعی اکثریت مردم نیستند.
سوما امیدشان به سهام نفت و خصوصی سازی صناع ملی است!!!
قدرت چيز عجيبيه...فقط بايد يک انقلابي واقعي باشي که لياقت خادمي وميز ومنصب اين کشوروداشته باشي. ..دراين دوران بسيارسخت احمدي نژاد و تفکر او که ازاردهنده براي تشنگان قدرت ومخالفين اوست ميتواند راهگشايي براي برون رفت ازين وضعيت دشوار سياسي واقتصادي بود وبس ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
عباس جان احمدی نژاد و تفکر؟؟؟؟؟؟ میخوای یه نمونه بگم شاخ در بیاری؟ تو سفر استانی ش به شهرستان ما در جنوب کرمان در حین سخنرانی ش یک نفر از وسط جمعیت فریاد زد ما میخوایم شهرمون بشه جز استان هرمزگان. با همون مدل خودش از پشت تریبون جواب داد میخواین برین بندر؟ بندر چه خبره؟ و دقیقا بعد از سفر استانی ش این بحث کلید خورد و باعث کلی اعتراض و کفن پوشی روستای مرزی دو استان شد که مخالف بودن. تمام تصمیمات این بشر در لحظه و بدون کار کارشناسی بود. اصلا فکر نمی‌کرد که شما بهش بگی تفکر احمدی نژادی. بگو مدل احمدی نژادی قشنگتره
بابا چقدر شيفتگان خدمت داشتيم ونمي دانستيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
واقعا نمی دانستی؟؟؟؟؟ اگر اینکونه نبود پس چگونه است که دایره خادمین ملت سالیان سال است در یک گروه بسته می چرخد و حتی بعد از یک قرن زندگی حاضر به ترک خدمتگذاری نیستند؟
بی خودی تلاش نکنید !! اقای قالیباف رئیس مجلس میشه چه بخواهید چه نخواهید ؟؟؟!!! همانطور که امد مجلس !!!پس بیخودی دعوا نکنید بشینید سر جاهاتون !!
در سال 96 خود احمدی توکلی بود که به شورای نگهبان نامهنوشت تا صلاحیت احمدی نژاد رد بشه خب چرا احمدی نژادی ها باید با این جماعت همراه باشند؟
درود بر شرف خودم که در انتخابات شرکت نکردم
چنان لفظ نیروهای انقلاب را بکار برده آند گویا با حداکثر بیست درصد آرا برایشان الهام شده تنها نیروی انقلاب هستند که دراین کشور به تخت ریاست باید تکیه بزنند نیروهای انقلاب آنهایی هستند که یاران امام بودن وبا سالها زجر وشکنجه دربیدادگاههای شاهنشاهی باعث پیروزی انقلاب شدن وچون چمرانها وقاسم سلیمانیها در قلب مردم جای گرفتن نه آنهایی با مساعدات شورای نگهبان با حداقل آرا نماینده شده آند .
یا قالیباف یا حسینی نماینده ی یکی از شهرهای مازندران رییس مجلس میشن
ولی کسی دلش برا مردم نمیسوزه احتمالا
این مجلس که هیچ کاره است بابا اون از ریس جمهور ما که خواب بود و بیدار شد یهو بنزین شد خدا تومن اینا که جای خود دارن
مرد عمل فقط احمدی‌نژاد ویاران او هستند وتا حدودی قالیباف وماباقی همشون تشنه قدرت هستند
نمایندگان اقلیت ملت ایران

هه
فرق این مجلس بامجلس کویت چیه هردوتاشونو اقلیت حاکم تعیین میکنند
لطفا به این اقایی که دارد صندلی رییس را تنظیم می کند، بگویید دیگه این کار را نکن. این در شان جمهوری اسلامی نیست.
انتخابات ۹۸ ناحالا با ریش سفیدی پیش رفته با ریش سفیدی افراد کاندید شدن با ریش سفیدی تایید صلاحیت شدند با ریش سفیدی وارد لیست انتخاباتی شدند با ریش سفیدی مردم امدند رای دادن الانم با ریش سفیدی دارند رئیس و روسای کمیسیون انتخاب میکنن بعدا هم با ریش سفیدی قانون گزاری میکنن . نمایندگان ملت باید به حرف مو سفیدانشان گوش بدهند تا انها ناراحت نشوند یعنی نماینده اختیاری ندارد خدا به داد دولت و ملت برسه با این مجلس ریش سفیدی
به عشقه هر چی مرده احمدی و یارانش بر میگرده
مردم عادی کاری به اصولگرا و اصلاح طلب یا اتحاد آنها ندارد
کارگر در فکر اینه که چرا افزایش حقوقشان کمتر از نرخ توروم هست
کارمند در فکر حقوقی که قسط عقب افتاده را کفاف نمی ده
کشاورز نگران افزایش کود کشاورزی، هزینه آب، و ارزانی محصول و روی دست موندن
دانشجو در فکر سربازی و بیکاری بعد از آن
معلمان در فکر تعیین وضعیت و حقوق پایین
و
سازمان نقشه برداری کشور در فکر زدن جیب مردم
و کلاهبرداری در روز روشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر