بازدید 3416

افزایش ۲۰ درصدی کشفیات داروی قاچاق

کد خبر: ۹۷۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 30 April 2020

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات داروی قاچاق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات داروی قاچاق در سال ۹۸ توسط مرزبانان اظهار داشت: به همت همرزمانم، در مرز‌های جنوب کشور بویژه استان هرمزگان، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و در فرآیند مقابله با مواد مخدر و مشروبات الکلی کشفیات بسیار خوبی داشته ایم.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، ادامه داد: ما در مرزبانی کشور این شعار را برای خودمان بومی سازی کردیم و مفهوم جهش تولید را با مقابله با قاچاق، در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: تلاش در کشف قاچاق کالا، تولید امنیت مرز‌ها و بسترسازی برای تجارت قانونی و... یکی از اولویت‌های کاری مرزبانان در سال جاری است.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا قوانین و مقررات مرزی را در مقابله با جرایم و پیشگیری از وقوع جرم ناکافی دانست و مطرح کرد: قوانین و مقررات موجود در مرز‌ها برای جرایم، بازدارنده نیست و این یکی از مشکلات جدی ماست.

سردار رضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در خصوص تقویت مرز و مرزبانی گفت: در همین راستا ما طرحی را به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ارائه داده ایم که اگر به نتیجه برسد، تحول بزرگی در مرزبانی کشور رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی