بازدید 6358

سردار پاکپور: امنیت در کشور از جمله کردستان برقرار است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آرامش و امنیت پایدار در سراسر کشور و استان‌های غرب کشور از جمله کردستان برقرار است.
کد خبر: ۹۷۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 30 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از سنندج، سردار محمد پاکپور ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای ایجاد امنیت پایدار در کشور و استان کردستان مجاهدت‌های زیادی صورت گرفته است.

وی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همیشه به‌دنبال فرصت و ضربه‌زدن به اقتدار، ایجاد ناامنی و یا ناامن جلوه‌دادن کشور بوده‌اند، اما علی‌رغم همه تلاش‌هایشان، به هیچ جایی نرسیده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اتفاقات سال‌های ۵۸ و ۵۹ در پاوه، مریوان و بانه اشاره کرد و گفت: در آن سال‌ها همه ما برادران سپاه و ارتش قدم به قدم جاده‌ها، برای پاک‌سازی منطقه از لوث ضدانقلاب می‌جنگیدیم.

سردار پاکپور در پایان سخنان خود از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های ۱۰ ساله سردار محمدحسین رجبی، در دوران فرماندهی سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه استانی شهیدشهرامفر کردستان قدردانی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس