بازدید 16137

پاسخ واعظی به توییت میرسلیم درباره برجام

رییس دفتر رییس‌جمهور در صفحه توییتر خود به یک توییت منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پاسخ داد. وی نوشت: ساختن صلح، فضیلت و ستیز با تحریم، وظیفه است همچنانکه ستایش تحریم و تخریب صلح، جنگ با منافع ملی است. ترامپ، دیگر چه بگوید و واشنگتن دیگر چه کند تا برخی از توهم دست بکشند و دریابند که دولت فعلی امریکا، دشمن بزرگ برجام است.
کد خبر: ۹۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 30 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمود واعظی در پاسخ به توییت سیدمصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت: «چند سالی است که برجام، مانعی بزرگ در برابر ایران‌ستیزان بوده است؛ آنچنانکه برای نابودی‌اش از هیچ توطئه‌ای دریغ نکردند. اینک دشمنی با برجام، آشکارترین شناسه‌ی ایران‌ستیزی در منطقه و جهان است.

دولت ایالات متحده حتی با کارزار فشار حداکثری‌اش، در برابر استحکام درونی برجام ناکام مانده. حالا که در آستانه‌ی یک از دستاورد‌های بزرگ برجام در عرصه‌ی نظامی، نشانه‌های عصبیت و آشفتگی در دستگاه دیپلماسی واشنگتن مشهود است، برجام ستیزان وطنی نیز به تکاپو افتاده‌اند.

ساختن صلح، فضیلت و ستیز با تحریم، وظیفه است همچنانکه ستایش تحریم و تخریب صلح، جنگ با منافع ملی است. ترامپ، دیگر چه بگوید و واشنگتن دیگر چه کند تا برخی از توهم دست بکشند و دریابند که دولت فعلی امریکا، دشمن بزرگ برجام است.»

پیش از این سید مصطفی میرسلیم در توییتی نوشته بود:

«ترامپ با همه رندی اش تازه فهمیده برجام چه گنجی تکرار نشدنی برای آمریکا بود!

ایران سرافراز، در تحریم، به دانش هسته‌ای مجهز شد و در تحریم، به فضا راه یافت. تحریم‌ها بماند یا متوقف شود، آمریکا بزودی منکوب مستضعفان خواهد شد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر