بازدید 11663

حمله ناو آمریکایی به کشتی ونزوئلایی در اقیانوس آرام

منابع مطلع از حمله ناو آمریکایی به یک فروند کشتی ونزوئلایی در جنوب غربی اقیانوس آرام و جراحت دو خدمه این کشتی و توقیف آن از سوی نیرو‌های آمریکا خبر دادند.
کد خبر: ۹۷۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱ 30 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به نوشته وبگاه «ال کارابوبنو» به نقل از گارد ساحلی آمریکا این درگیری ساعاتی قبل رخ داد و طی آن دو خدمه ونزوئلایی این کشتی پس از حمله نیرو‌های آمریکا مجروح شدند. گفته می‌شود پس از سرپیچی ناخدای این کشتی که با پرچم ونزوئلا حرکت می‌کرد، ناو‌های آمریکا به این کشتی ونزوئلایی حمله کردند.

این وبگاه به نقل از بیانیه گارد ساحلی آمریکا گزارش داد که نیرو‌های آمریکایی این کشتی ونزوئلایی را در جنوب غربی اقیانوس آرام در عملیات گشتزنی و به بهانه جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به قاره امریکا توقیف کردند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که وزیر خارجه ونزوئلا به تازگی ضمن انتقاد از دخالت‌های مکرر همتای آمریکایی خود در امور داخلی ونزوئلا به او توصیه کرد برای حل بحران وخیم شیوع کرونا در آمریکا کاری بکند.

«خورخه آریزا» وزیر خارجه ونزوئلا در واکنش به اظهارنظر وزیر خارجه آمریکا درباره صحبت‌های اخیرش با «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از «مایک پامپئو» خواست به جای دخالت در امور داخلی ونزوئلا کاری برای حل بحران کرونا در آمریکا انجام دهد.

توصیه وزیر خارجه ونزوئلا به وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ برای تمرکز بر حل بحران شیوع کرونا در آمریکا پس از آن صورت گرفت که این مقام آمریکایی در پیامی توئیتری از صحبت‌های اخیرش با رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا صحبت کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل