بازدید 9622
۷

افزایش دوبرابری بیماران کرونایی در خوزستان

موارد بستری بیماری کرونا در خوزستان ۵۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۷۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 26 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی رخ داده است.

فرهاد ابول نژادیان افزود: با بیان اینکه در روز شنبه رکورد بیشترین تعداد بیماران مثبت در خوزستان گزارش شد عنوان کرد: محدودیت های اجتماعی و فاصله گذاری خارج از توان دانشگاه و در اختیار مدیران ارشد است.
او گفت: مردم اگر می خواهند عزیزی را از دست ندهند و یا در مرگ عزیزی دیگر نقش نداشته باشند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ماسک بزنند، در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه گفت: باید پویش مردمی شکل بگیرد و مردم به مغازه هایی مراجعه کنند که به سامانه salamat.gov.ir پیوسته و الگوها را رعایت می کنند.

فرهاد ابول نژادیان تاکید کرد: اگر تست کرونای یک فرد در محل کار مثبت شد افراد با تماس نزدیک در یک اتاق حتما باید تست بگیرند و تا زمان پاسخ دهی قرنطینه شوند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
رییس جمهور ایتالیا می گوید که ، زمانی مردم در جنگ جانشان را فدای کشور کردند و حال نوبت کشور است تا جان خود را فدای مردم بکن . منظور نه اینکه از صحنه روزگا محود شود بلکه منظورش این است که پس انداز هایی که دارد را خرج مردم کند تا مردم در امان بمانند.
مسئولان وزارت بهداشت که دائم میگویند روند بیماری کنترل شده و آمار آمده پایین !!!!!!!!!!!!! چقدر دروغ میگویند
باهوش!!! 50 درصد میشه دو برابر؟ میشه نصف!!! تیتر زدنهاتون رو عشق است خدایی.....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
این تناقض مروط به سانسور ناقصیه که در متن انجام شده ولی تیتر را یادشون رفته اصلاح کنند. تمام خبرگزاریها افزایش دوبرابری بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان را کارکرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
مهندس جان نگفتن دو برابر که گفتن امار بستری ۵۰ درصد بیشتر شده یعنی اگه صد نفر بودن الان ۱۵۰ نفر بستری دارن
چرا خبر دروغ و جعلی می زنید مگر نمی بینید رئیس جمهور و همه مقامات و مسولان و بقیه می گویند همه چیز رو به بهبودی و خوب است خوب حتما همه چیز عالیه دیگه و کرونا تموم شده،زودتر حرم ها و مساجد و بقیه جاها را باز کنید و البته باشگاه و سینما و ارایشگاه و اینها تعطیل باشه فعلا،مردم کار نمی خواهند می خوان از صبح تا شب دعا کنند
بازهم نمونه ای دیگر از برهم زدن آرامش روانی توسط برخی به اصطلاح مسئولین.
این روزها ایجاد تشکیک و زیر سئوال بردن وزرات بهداشت شده یک ژست پوپولیستی جدید برای برخی مسئولین و کارشناسان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل