بازدید 4760

دستگیری سارقین احشام و محصولات کشاورزی در قاین

فرمانده انتظامی قاین از دستگیری چهار سارق و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱ 26 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا. سرهنگ محمود زال بیکی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت احشام، محصولات و لوازم کشاورزی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به صورت ویزه شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: با اشراف اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس، مأموران به چهار متهم در این رابطه مشکوک شدند و این افراد تحت نظر قرار گرفتند.

زال بیکی افزود: متهمان تحت نظر قرار گرفته دستگیر شدند که در بازجویی تخصصی ماموران به 11 فقره سرقت اعتراف کردند .

وی با اشاره به ارزش ۲۶۰ میلیون ریالی اموال مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار نفر سارق دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی قاین یادآور شد: حضور نیروهای پلیس در سطح شهرستان مایه دلگرمی و آسایش مردم است و چشمان تیزبین پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و افرادی که نیت‌های جرم و بزه در سر می‌پرورانند آسایش و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان