بازدید 5725

اولین اظهارنظر گل محمدی درباره لیست خروج پرسپولیس

کد خبر: ۹۷۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 24 April 2020

گل‌محمدی در مورد به هم ریختن زمان بندی آماده‌سازی تیم‌ها و همچنین شایعاتی که در خصوص لیست خروج به گوش می‌رسد، گفت: ما اصلاً لیست خروج نداریم و در شرایطی هستیم که منتظر ادامه بازی‌های لیگ خواهیم بود. با توجه به برنامه‌ریزی بازی‌ها آن زمان می‌توان در خصوص این مسائل صحبت کرد. ۹ بازی در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی داریم که این ۱۱ بازی یک سوم بازی‌های لیگ است و نمی‌توانیم از حالا در خصوص لیست ورودی و خروجی صحبت کنیم چرا که تمرکز بازیکنان بهم می‌خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما در زمان حساسی هستیم و باید تمرکز داشته باشیم هر چند که اختلاف امتیاز خیلی خوبی نسبت به تیم‌های دیگر در لیگ برتر داریم، اما این نباید باعث شود که فکر کنیم قهرمان شدیم. برای صحبت در خصوص نقل و انتقالات زمان هست هرچند که تیم ما تیم کاملی است و نیاز زیادی به تغییرات نداریم.

وی در خصوص تغییر و تحولات در لیست فصل آینده پرسپولیس تصریح کرد: ما نیاز زیادی به تغییر و تحول بازیکنان نداریم و سیاست ما برای فصل آینده حفظ اکثر بازیکنان است. فکر می‌کنم حدود ۹۵ درصد از بازیکنان را حفظ کنیم و آن ۵ درصد هم بازیکنی نظیر علیرضا بیرانوند است که قرارداد فصل آینده خود را بسته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها