بازدید 4248

پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران

کد خبر: ۹۷۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 23 April 2020

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی اتوبان قدیم "تهران – کرج" با راه اندازی کارگاهی در حال تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز است و همچنین مقادیر فراوانی مواد ضدعفونی کننده در این مکان دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک کارگاه و نشانی دقیق کارگاه در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: با تأیید صحت خبر روز گذشته سوم اردیبهشت ماه ماموران پایگاه چهارم این پلیس با هماهنگی‌های قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک آن را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه عاجز از ارائه هر گونه مدارک و مجوز‌های قانونی در خصوص تولید اقلام بهداشتی بود، گفت: در بازرسی از این کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، ۷۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: کارگاه تولیدی با دستور قضایی پلمب و متهم به دادسرا معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار