بازدید 13665
۴

آغاز واریز وام یک میلیون تومانی از صبح پنج‌شنبه

رئیس کل بانک مرکزی گفت که وام یک میلیون تومانی از فردا صبح به تدریج به حساب سرپرستان خانوار‌هایی که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند واریز خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵ 23 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد: قبلا گفته بودم که به محض آماده شدن فهرست خانوار‌ها و ۲۴ ساعت بعد، این واریز انجام می‌شود. همچنین قول داده بودم که این واریز پیش از ماه رمضان باشد. از نظر تامین منابع لازم، سیستم بانکی آمادگی کامل را دارد و خوشبختانه همکاران بنده اطلاع دادند که از فردا صبح به تدریج به حساب سرپرستان خانوار‌ها که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که به بنده داده‌اند تا امروز تعداد ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تایید شده‌اند، بنابراین فردا ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز خواهد شد. همچنین برای کسانی که به تدریج اطلاعات‌شان را ارسال کنند تا پنج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر سیستم بانکی، صندوق ولایت که مربوط به کمیته امداد است، برای حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بصورت قرض الحسنه در این چارچوب واریز خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
افرادی که به ناحق یارانه شان را قطع نموده اند از همهٔ امتیازات ،اعم از کمک هزینه های معیشتی ،و حتی وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه را محرم کرده اند ؟ آقای میرزایی ،و آقای نوبخت ،و آقای شریعتمداری ، حال بررسی دقیق دهکها را ندارند ؟،،
منو این همه خوشبختی محاله محاله محاله . . . . !!!!
یارانه بگیر یک نفره 1 میلیون تومان و یارانه بگیر 4-5 نفره هم یک میلیون تومان!
مال من صیح امروز واریز شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر