بازدید 20902
۸
ادعایی که بوی ماجراهای جدید می دهد

جمله جنجالی اسلامیان: بیماری قلبی تاج رفع شده!

در حالی که تاج مدتهاست در اروپا حضور دارد و هنوز به کشور برنگشته است، عضو هیات رییسه فدراسون فوتبال درباره آخرین خبر از وضعیت مهدی تاج گفت: فکر می کنم تاج به زودی خواهد آمد و مشکلات قلبی ایشان حل شده و در آینده‌ای نزدیک خواهد آمد!
کد خبر: ۹۷۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 22 April 2020

عضو اصفهانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت کارهای تغییر اساسنامه این فدراسیون در حال انجام است و اساسنامه جدید ابتدا باید در هیات رییسه تصویب شود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود اسلامیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و همشهری نزدیک مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: کارهای اساسنامه توسط یک کمیته در حال انجام است و امیدواریم که به هر حال بعد از این کارهایش انجام شد، در هیات رییسه تصویب شود و وارد مراحل بعدی شود. اساسنامه ابتدا در هیات رییسه تصویب می‌شود و سپس به مجمع می‌رود و بعد از آن هم دولت آن را بررسی و تصویب خواهد کرد.

اسلامیان درباره مشکلات اقتصادی فدراسیون و افشا شدن برخی اسناد داخلی فدراسیون که نشان دهنده ضعف شدید در اداره فدراسیون توسط مدیران قبلی است، گفت: من نمی دانم چه اسنادی منتشر شده ! اما این را بگویم که فدراسیون نهاد شفافی است و ۴ دستگاه نظارتی اینجا حضور دارد. این‌ها شایعات رسانه‌ای است و وقتی فوتبال نیست، باید برخی مطالب منتشر شود. دستگاه های نظارتی همه مسائل را کنترل می کنند.

جمله جنجالی اسلامیان: بیماری قلبی تاج رفع شده!

در حالی که تاج مدتهاست در اروپا حضور دارد و هنوز به کشور برنگشته است، عضو هیات رییسه فدراسون فوتبال درباره آخرین خبر از وضعیت مهدی تاج گفت: فکر می کنم تاج به زودی خواهد آمد و مشکلات قلبی ایشان حل شده و در آینده‌ای نزدیک خواهد آمد!اسلامیان در خصوص شکایت کی‌روش تصریح کرد: بعد از ۱۵ سال جزو ۴ تیم جام ملتهای آسیا شدیم و افتخار بزرگی است. کی‌روش هم یک شکایتی کرده که قابل بررسی است اما رسانه‌هایی که به قرارداد کی‌روش ایراد می‌گرفتند، دیدند که او به کشوری دیگر رفت و ۲ برابر مبلغ با ایران قرارداد بست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
عضو اصفهانی ؟ چرا شما تابناکی ها انقدر با اصفهان مشکل دارید ؟ میدونید چقدر از همشهریاتون توی اصفهان ساکن شدند - و با احترام- میزبانیشون کردیم؟
میاد ببینه ته کیسه پولی مونده یا نه
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان
خاوری اومد؟؟؟اینم میاد!!!
خوب پولهارو میبرن
چرا هرچی خبر منفی فوتبال میشه به اصفهانی بودنشون ربط میدی؟اینهمه مجرم و اختلاسگر چرا اسم شهراشونو نمیگی. فقط اصفهان ستیزی میکنید....
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
والا خوبه. مردم پول درمان سرما خوردگی رو ندارند. مدیران سابق مملکت همه در اروپا دنبال درمان هستند. مرگ بر آمریکا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل