بازدید 6835

فعالیت مراکز غیرمجاز نگهداری کودک

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور از فعالیت مراکز غیرمجاز نگهداری کودک همزمان با تعطیلی مهدهای کودک خبر داد و گفت: با توجه به این شرایط و همچنین احتمال ورشکستگی مهدهای کودک، در حال آماده کردن پیشنهادات بازگشایی مهدها هستیم تا آن را به ستاد مبارزه با کرونا ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 21 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سعید بابایی فزود: در حال حاضر با اینکه مهدهای کودک تعطیل هستند اما خبر می رسد که متاسفانه مراکز غیرمجاز نگهداری کودک در حال بازگشایی هستند که این مساله نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مهدهای کودک دارای دو کارکرد نگهداری از کودکان و آموزش کودکان هستند؛ از منظر آموزشی شاید بتوان از راه دور، آموزش ها را منتقل کرد اما با توجه به کاهش یافتن دورکاری ها و همچنین نیاز مادران شاغل بخش های دولتی و خصوصی و حتی پرستاران و پزشکان کادر درمانی کشور نیازمند بازگشایی با ظرفیت کمتر مهدهای کودک جهت حمایت از این اقشار و کودکانشان هستیم.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر مهدها بازگشایی نشود ممکن است فرزندان این افراد دچار آسیب‌های دیگری شوند. البته باید در بازگشایی مهدها، تمام موارد بهداشتی و ایمنی را در رابطه با کرونا در نظر داشت همانگونه که برخی کشورهای دیگر با رعایت پروتکلهای ایمنی اقدام به این بازگشایی کرده اند. پیشنهادات خود را در این زمینه را به اعضای ستاد ملی کرونا ارائه می دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی