بازدید 8936
۲

ترامپ مهاجرت به آمریکا را موقتا متوقف می‌کند

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت یک دستور اجرایی را امضا خواهد کرد تا مهاجرت به ایالات متحده را به طور موقت در بحبوحه شیوع کروناویروس تعلیق می‌کند.
کد خبر: ۹۷۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 21 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه دوشنبه در پیامی توییتری نوشت: در سایه حمله یک دشمن نامرئی، همچنین لزوم حمایت از مشاغل شهروندان آمریکایی بزرگ ما، من یک دستور اجرایی را به امضا می‌رسانم تا موقتا مهاجرت به ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد.

براساس گزارش رویترز، این تحولات پس از آن رخ می‌دهد که شمار تلفات آمریکا از ویروس کرونا در روز دوشنبه به ۴۲ هزار تن رسید. ایالات متحده با اختلاف زیاد بالاترین شمار موارد تایید شده از کروناویروس را دارد و بیش از ۷۷۴ هزار تن در آنجا مبتلا شده‌اند و روز دوشنبه آمارها ۲۰ هزار مورد افزایش نشان داد.

اقتصاد آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالت رکود قرار گرفته است و بیش از ۲۲ میلیون تن در سراسر آمریکا ماه گذشته برای دریافت حقوق بیکاری درخواست دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
حالا متوجه می شوید چرا ترامپ 2024 هم برنده خواهد شد. ترامپ با این تصمیم خود به ملت امریکا نشان داد که به فکر انها هست و متوجه از دست رفتن شغلهای انهاست و برای خوشایند چینی و ایرانی و هندی و کره ای و...که سالانه با غارت میلیاردها دلار از سرمایه ملتهای خود ان را به امریکا انتقال می دهند حاضر نیست که مصلحت و معیشت زندگی مردم خودش را فدا چند ده میلیارد دلار ثروت چینی ها کند.
این تصمیم بهترین تصمیم برای ملت امریکا و بعد حتی ملتهای دنیاست. کاش کانادا و استرالیا و اروپا هم همین تصمیم را بگیرند. اگر در امریکا و کانادا و شهرهای بزرگ ان زندگی کرده باشید متوجه می شوید که طاعون کرونا زاده ها دولتی چین و مهاجران ثروتمند و رانتی چینی و در درجات بعد ایرانی و کره ای و هندی و.... چه بلایی سر شهرهای بززگ امریکا و کانادا و استرالیا اورده و هزینه زندگی چه اندازه بالا رفته و کیفیت زندگی چه اندازه پایین امده. چون این مهاجران ثروتمند با ربودن پول بین المال ملتهایشان همه می ایند و دارند پشت سر هم نقد مانند خاوری و دهها هزار خاوری دیگر خانه و زمین و برج می خرند و هزینه زندگی را به شدت افزایش داده اند در حالیکه هیچ کمکی هم به بهبود زندگی مردم نمی کنند. اقازاده های چینی و ایران و .... اگر خیلی هنر دارند در کشور خود بمانند و برج و اپارتمان و ویلا بسازند و مالیات دهند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل