بازدید 4885

کشف ۲هزار لیتر الکل تقلبی در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به شناسایی یک کارگاه تولید و توزیع الکل طبی غیرمجاز در این شهرستان گفت: ۲ هزار لیتر الکل طبی و محلول ضدعفونی از این کارگاه کشف شد.
کد خبر: ۹۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴ 20 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی یکشنبه شب اظهار داشت : در راستای تامین امنیت و سلامت شهروندان وبرخورد جدی با فرصت طلبان و سودجویان فروش محصولات غیر بهداشتی وضدعفونی، پلیس امنیت عمومی اندیمشک با کار اطلاعاتی از فعالیت یک کارگاه تولید و توزیع الکل طبی غیرمجاز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرارداد.

وی افزود : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از این کارگاه بیش از یک هزار و ۹۰۰ لیتر الکل و محلول ضدعفونی تقلبی و آماده توزیع در بازار به همراه ظروف و ابزارساخت محصولات غیر بهداشتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

پلمب ۳۱۰ واحد صنفی متخلف در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هفت هزار واحد صنفی در این شهرستان بازدید و تذکر لازم به متصدیان مربوطه داده شد.

سرهنگ روح اله گراوندی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن این فرماندهی پس از ارزیابی و ارائه تذکرات لازم به صنوف دزفول با همکاری اداره بهداشت و دستگاه های مرتبط و هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۳۱۰ واحد صنفی در گروه مشاغل پر خطر را به دلیل نقض دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره از شورای تامین شهرستان و ستاد ملی مبارزه با کرونا پلمب کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای طرح پیشگیری از بیماری کرونا ، گفت : نادیده گرفتن مصوبات مدیریت بحران و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، شهروندان و افراد جامعه را در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار خواهد داد.

کشف ۳۲ فقره انواع سرقت در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه ای ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی طی ۷۲ ساعت گذشته در چند عملیات جداگانه، ۱۸ سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ همت علی ترکارانی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۲ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، داخل خودرو، وسایل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر