بازدید 18759
۳
رئیس پلیس امنیت عمومی البرز:

عاملان جنایت میدان امیر کبیر کرج دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: ۴ نفر از افراد شرور و سابقه دار که به دلیل اختلاف شخصی، فردی را با سلاح سرد به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰ 20 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ نور محمد فتحی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری خونین در میدان امیرکبیر کرج، شناسایی و دستگیری ضاربان در دستورکار پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان در محل حادثه هیچگونه ردی از خود برجای نگذاشته بودند، افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی محرز شد که ۲ نفر از بستگان مصدوم با اجیر کردن و پرداخت مبلغ هنگفت به ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار، قصد به قتل رساندن نامبرده را داشتند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از اطلاع از زنده ماندن فرد موردنظرشان و انتقال وی به بیمارستان، مجددا به بیمارستان مراجعه کرده و قصد سوء قصد به جان وی و به قتل رساندنش را داشتند که با هوشیاری ماموران شناسایی و قبل از وقوع هرگونه جنایتی در یک اقدام غافلگیرانه تمامی ۴ متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با اشاره به اینکه متهمان به صراحت به جرایم خود معترف شدند خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و عاملان ناامنی و شرارت مصمم است و با افرادی که امنیت جامعه را مختل کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
چه فایده ؟؟!! اینها را کاری نمیکنند نه محاکمه سریع!!!نه حکم سنگین که عبرت دیگران شود؟؟؟!!!فقط چند روزی زندان و اموختن روش جدید جهت بزهکاری؟؟!!! بابا گردن یکی دوتا از اینها را ور ملا عام بزنید تا عبرت سایرین شوند.
فقط اعدام
این اراذل و اجیر کنندگانش باید قصاص شوند وگرنه هر کسی چند میلیون میده که فرد مورد نظرش رو بکشند. این که نمیشه. نه کسی باید جرات اجیر کردن قاتل داشته باشه و نه کسی جرات کنه که شغلش کشتن آدم ها باشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس