بازدید 6292

ممنوعیت یکساله حضور تماشاگران در همه ورزشگاه‌ها

کد خبر: ۹۷۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 13 April 2020

در شرایط که انتظار می‌رود رقابت‌های سری A در پایان ماه می از سر گرفته شود، گزارشی در یکی از رسانه‌های ایتالیایی فاش شده مبنی بر اینکه دولت این کشور در نظر دارد فوتبالدوستان ایتالیایی را تا سال میلادی آینده از رفتن به ورزشگاه منع کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیوع کرونا در ایتالیا با بالغ بر 20 هزار قربانی که در این کشور گرفته، بیش از یک ماه است که تمامی رقابت‌های ورزشی را در این کشور به حالت تعلیق درآورده و این در حالی است که آخرین بازی‌های برگزارشده سری A نیز بدون تماشاگر و پشت درهای بسته بودند.

این روند اما ممکن است تا پایان سال 2020 ادامه داشته باشد. در واقع این ادعایی است که شبکه تلویزیونی اسپورت مدیاست ایتالیا با استناد به یک سند دولتی افشا شده، مطرح کرده است. این شبکه اعلام کرده که دولت در نظر دارد تا ماه ژانویه سال 2021 دستور دهد تمام مسابقات ورزشی در ایتالیا بدون تماشاگر و در استادیوم‌های خالی برگزار شوند.

ایتالیا از آنجایی که اولین کشور اروپایی درگیر بحران کرونا بود، زودتر از سایر کشورها فاز اول مبارزه با این ویروس را پشت سر گذاشته و به سمت فاز دوم پیش می‌رود که این شامل کاهش سختگیری‌های مربوط به قرنطینه کلی است، اما این کشور در نظر دارد مقررات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی را حفظ کند.

از این رو موافقت با رفتن هزاران نفر به یک مجموعه ورزشی تنها در شرایطی در این کشور رخ خواهد داد که مقامات کاملاً از پایان بحران اطمینان حاصل کرده باشند و گویا پیش‌بینی آنها برای رخ دادن چنین اتفاقی، ماه ژانویه سال 2021 است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل