بازدید 5712

سرقت 500 میلیونی از داروخانه های نیاوران

کد خبر: ۹۷۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 12 April 2020

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری سارق داروخانه‌های منطقه نیاوران و سرقت ۵ میلیارد ریالی وی خبر داد و گفت: دستگیری همدست متهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میزان، سرهنگ "خلیل لطفی" رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران گفت: ساعت 17 عصر دوشنبه هجدهم فروردین ماه امسال سه مرد در حالی که جوان ۲۶ ساله‌ای همراه آنان بود ، به کلانتری ۱۲۳ نیاوران مراجعه و اظهار کردند که این جوان در چهار ماه اخیر از داروخانه‌های آن‌ها سرقت کرده است.

وی افزود: به گفته یکی از شاکیان که صاحب یکی از داروخانه‌ها در منطقه نیاوران است، این جوان چهار ماه قبل از یک موسسه کاریابی به داروخانه معرفی و مشغول به کار شده است. پس از مدتی با توجه به اعتمادی که به او پیدا کردند، کلید انبار را در اختیارش قرار دادند و وی برای آوردن دارو‌ها به انبار مراجعه می‌کرد، اما هنگام انبار گردانی صاحب داروخانه متوجه کسری زیادی از دارو‌ها و آمپول‌های گران قیمت می شود.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد این جوان از یک داروخانه دیگر که در زمینه دارو‌های دام پزشکی فعالیت دارد نیز سرقت کرده و گوشی گران قیمت یکی از افراد داخل داروخانه را نیز به سرقت برده است.

رئیس کلانتری نیاوران گفت: متهم که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت، اظهار کرد پنج سال قبل با مرد جوانی آشنا و به خاطر تهدید‌های او مجبور شده دست به سرقت از داروخانه‌ها بزند و دارو‌های گران قیمت را پس از سرقت در اختیار وی قرار می‌داده است و در مدت چهار ماه نزدیک به ۵ میلیارد ریال سرقت کرده است.

سرهنگ لطفی گفت: بار‌ها هشدار‌هایی مبنی بر اعتماد‌های خطرساز به مردم ارائه کردیم، اما شهروندان بدون توجه به این هشدار‌ها خیلی زود به کارمندان خود اعتماد می کنند و کلید و صندوق‌ها را در اختیار کارمندان تازه کارشان قرار می‌دهند که در این پرونده نیز متهم در مدت چهار ماه با جلب اعتماد دست به سرقت ۵ میلیاردی زده است.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است و تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست