بازدید 7854

جزئیات پرداخت کارت هدیه یک‌ میلیونی به کوله‌بران

جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت کارت هدیه یک‌میلیون‌تومانی به کوله‌بران استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه تشریح شد.
کد خبر: ۹۷۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 12 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۲۲ فروردین‌ماه جاری از پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به همه کوله‌بران آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه، که این روزها به‌دلیل بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده‌اند، خبر داد.

جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت این کارت هدیه‌ها از مسئولان کشوری پیگیری شد:

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی غرب کشور از ارائه کارت‌ هدیه یک میلیون تومانی به کوله‌بران این استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: کل اعتبار این کارت‌ها توسط بنیاد تامین مالی و ساز و کار پرداخت توسط استانداران انجام می‌شود.

یحیی شیخ افزود: استانداران استان‌های کرمانشاه و کردستان تعداد کوله‌بران برای بهره‌مندی از این خدمات را به دفتر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

استاندار کردستان نیز در این رابطه از حمایت و پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به افراد بدون شغل و کوله‌بران استان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کارت‌ها به ۹۶۰ کوله‌بر کردستانی که به‌ویژه در بازارچه سیران‌بند بانه کار تخلیه بار را انجام می‌دادند، داده می‌شود.

بهمن مرادنیا افزود: در مجموع ۹۶۰ میلیون تومان کارت هدیه برای کوله‌بران کردستانی تهیه و از اواسط هفته جاری میان آنان توزیع می‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار