بازدید 17015

اطلاعیه وزارت رفاه درباره ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی

در پی انتشار خبر «ثبت نام وام یک میلیون تومانی»، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این که هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است، از شهروندان خواست تا به شایعات توجه نکنند.
کد خبر: ۹۷۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 09 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر این که برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت‌های مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود. به اطلاع رسانه‌ها و هموطنان می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ ۲۰ فروردین ماه آمده است، هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها تأکید می‌شود اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی