بازدید 8521

سازمان لیگ، ادعای نماینده خودش را دروغ خواند!

کد خبر: ۹۷۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 09 April 2020

سازمان لیگ به صحبت‌های حیدر سلیمانی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی کارشناس در امور داوری و نماینده فدراسیون فوتیال درخصوص ادامه مسابقات فوتبال ایران، خبر از لغو جام حذفی و معرفی ۴ تیم برتر لیگ برتر داده بود که مصاحبه حیدر سلیمانی با واکنش شدید سازمان لیگ مواجه شد.

در بیانیه سازمان لیگ آمده است: برخلاف مصاحبه غیر مسئولانه یکی از نمایندگان برگزاری مسابقات در لیگ دسته اول مبنی بر معرفی نمایندگان فوتبال ایران به لیگ قهرمانان آسیا، هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است و کلیه اطلاعات اعلام شده از سوی ایشان کذب محض است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، امروز یکی از ناظران لیگ دسته اول در مصاحبه‌ای غیر مسولانه صحبت از معرفی نمایندگان لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرد و حتی خبر از توقف مسابقات جام حذفی داده بود. 

این در حالی است که مدیران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌های لیگ برتر تاکنون هیچ جلسه‌ای نداشته و تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده اند؛ لذا سازمان لیگ فوتبال طبق رهنمود‌های فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - همچنان مصمم به از سرگیری‌ مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سایر لیگ‌های کشور بعد از عادی شدن شرایط بوده و با هماهنگی ستاد ملی کرونا و مراجع ذیصلاح مسابقات را از سر خواهد گرفت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی