بازدید 9203
۲
پ. الزام استفاده از ماسک توسط رانندگان اتوبوس در تهران

رانندگان اتوبوس ملزم به استفاده از ماسک شدند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بر لزوم استفاده از ماسک برای رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تاکید کرد و گفت: این اقدام قبل از اینکه یک دستور العمل اداری باشد، یک توصیه برای حفظ سلامت همکاران عزیز راننده است که در این روز‌های سخت، ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.
کد خبر: ۹۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵ 09 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمود ترفع با تاکید بر اینکه تامین سلامتی همکارانم از هر اولویتی مهم‌تر است، افزود: از تمامی رانندگان خدوم ناوگان در هر دو بخش خصوصی و عمومی انتظار می‌رود از ماسک‌های توزیع شده که از قابلیت مصرف طولانی برخوردار بوده و خاصیت ضد ویروس دارند، در حین رانندگی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار دارم همکاران راننده لوازم و تجهیزات حفاظت فردی مربوط به محیط کار از جمله ماسک‌های مدت داری که دارای پوشش اکسید تیتانیوم هستند و در این شرایط به سختی تهیه شده اند، را هنگام انجام کار مورد استفاده قرار دهند، خاطر نشان کرد: همانطور که از رانندگان اتوبوس انتظار داریم از ماسک استفاده کنند، از شهروندان عزیز نیز توقع داریم هنگامی که سوار اتوبوس می‌شوند، بهداشت فردی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

گفتنی است، روز گذشته از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شرکت واحد اتوبوسرانی، بخش نامه‌ای مبنی بر الزام رانندگان و عوامل خطوط و پشتیبانی به استفاده از ماسک‌های تحویلی در زمان کار تهیه شده که به موجب آن، عوامل بهره برداری خطوط و رانندگان عمومی و خصوصی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، موظف شده اند تا در زمان اشتغال به کار از ماسک‌های تحویلی به نحو صحیح استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
در رابطه با استفاده از اسانسور هاى خانگي و برج هاى ادارى هم تذكر بدهيد سوارشدن بيشر از دو نفر و در اسانسور هاى بزرگ بيش از ٣ نفر جايز نيست
پستچی ها علاوه بر اینکه فاصله فیزیکی را رعایت نمی کنند بطور کاملا غیر ایمن از مردم می خواهند برروی تبلتشان با انگشت امضا کنند لطفا پیگیری کنید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی