بازدید 13031

چهار مورد که در عقد قرارداد های ویزا، اقامت، سرمایه گزاری خارجی و مهاجرت باید بدانید

وقتی میخواهیم یک شرکت مهاجرتی برای اخذ ویزا یا اخذ اقامت و مهاجرت بیابیم و قرارداد ببندیم چندین نکته حائز اهمیت است. این مقاله با همکاری موسسه حامی مهاجر، یکی از فعالات اقتصادی در صنعت گردشگری و حقوق بین الملل در ایران و ترکیه تدوین شده است. هدف از تهیه این مطلب، روشنگری در زمینه نحوه اعتماد به شرکت های این حوزه مخصوصا شرکتهای مهاجرتی است.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 07 April 2020

موسسه حامی مهاجر

وقتی میخواهیم یک شرکت مهاجرتی برای اخذ ویزا یا اخذ اقامت و مهاجرت بیابیم و قرارداد ببندیم چندین نکته حائز اهمیت است. این مقاله با همکاری موسسه حامی مهاجر، یکی از فعالات اقتصادی در صنعت گردشگری و حقوق بین الملل در ایران و ترکیه تدوین شده است. هدف از تهیه این مطلب، روشنگری در زمینه نحوه اعتماد به شرکت های این حوزه مخصوصا شرکتهای مهاجرتی است. متاسفانه در این سالها بسیاری از افراد به دلیل انتخاب اشتباه، نه تنها شانس مهاجرت را از دست داده اند، بلکه دچار هزینه های سنگین در کسب و کارهایشان نیز شده اند لذا دانستن نحوه انتخاب یک آژانس مطمئن مهاجرتی در این راستا میتواند کمک بزرگی برای شما باشد.

 

در ادامه چهار نکته برای انتخاب یک آژانس مطمئن در زمینه حقوق بین الملل و مهاجرت را خواهیم خواند.

هرگز با شرکت های خارجی مستقیم وارد قرارداد نشوید

هرگز با شرکت های خارجی وارد قرارداد مستقیم نشوید مگر اینکه شما یک شرکت بین المللی باشید که از وکلای مسلط به حقوق بین الملل بهره مند هستید. در غیر این صورت سعی کنید از کارگزاران ایرانی استفاده کنید که اگر از خدمات دریافتی ناراضی بودید بتوانید در مراجع قضایی یا داوری آن را پیگیری کنید.

فقط به تبلیغات اینترنتی اعتماد نکنید.

در شبکه های اجتماعی ممکن است غولهای تجاری پیدا کنید که وقتی به دفتر آنها مراجعه میکنید متوجه شوید فقط یک شرکت مجازی هستند. غولهای مجازی تو خالی. چنان در اینترنت تبلیغات میکنند و در فضای مجازی قدرتنمایی میکنند که گویی شرکتی چند ملیتی در مقابل شماست. اما به واقع فقط وفقط یک غول مجازی تو خالی است.

حتما مراجعه حضوری کنید و مشاوره دریافت کنید.

آدرس بگیرید و حضوری مراجعه کنید. مهاجرت مربوط به آینده شما است. با این موضوع شوخی نکنید. وسعت یک دفتر و طراحی داخل آن میتواند ملاکی برای پایداری آن شرکت باشد. مجوز های شرکت کارگزار را بررسی کنید. این حق شماست.

با مشاورین آن شرکت صحبت کنید و سطح اطلاعات آنها را بسنجید. اگر امور اقامتی شما به درستی انجام نشود میتواند منجر به اخراج شما از خاک کشور مقصد شود، این یعنی فاجعه. چنین اتفاقی حتی با پول جبران ناپذیر است پس فریب رقم های بسیار پایین مهاجرتی یا یک ویدئو تبلیغاتی را نخورید.

سعی کنید شرکت های مادر را پیدا کنید. در صنعت گردشگری و بازار ویزا، به شرکت هایی که مجری مستقیم هستند شرکت مادر میگویند و شرکت های واسطه را شناور کار میخوانند.

درخواست نمونه کار کنید

در پرسش از موسسه حامی مهاجر در رابطه با ارزیابی میزان تجربه یک شرکت مهاجرتی به این پاسخ رسیدیم که تنها راه، ارتباط با مشتریان قبلی و یا مشاهده نمونه کار است. اما چون به دلیل حفظ حریم خصوصی مشتریان، ارتباط با مشتریان قبلی امری غیر حرفه ای است که البته میتواند به سادگی مورد تقلب واقع شود لذا یک شرکت مهاجرتی یا کارگزار ویزای معتبر باید با شما صادق باشد، یا صادقانه اعلام به تازه کار بودن در این حوزه کند یا تصویر ویزاهای اخذ شده قبلی را به شما نشان دهد.

موسسه حامی مهاجر

نمونه ویزای مهاجرتی – اخذ شده توسط موسسه حامی مهاجرٍ

 

البته برخی شرکت ها در برخی زمینه ها تبدیل به برند شده اند و دیگر نیاز به استعلام نیست. مثلا مجموعه ای مانند گروه شرکت های حامی مهاجر، در زمینه ویزای کشورهای آسیای شرقی مانند چین یا انواع ویزا و مهاجرت آمریکا تبدیل به برند در ایران شده است. در برخی زمینه ها مانند لاتاری گرین کارت آنقدر فعال بوده اند که با این موضوع شهره شده و از همین طریق آنهارا میشناسیم.

یک مثال از شرکتهای معتبر

گروه شرکت های حامی مهاجر که در تدوین این مقاله نیز مارا یاری کردند، علاوه بر اینکه در کشور ترکیه دارای شرکتی هستند، در ایران نیز دارای مجوز و شرکت های ثبت شده هستند. علاوه بر حضور در فضای مجازی در زمینه مهاجرت و اقامت و ویزا، در لحظه نگارش این مقاله در تهران منطقه مرزداران، برج الوند، دو واحد در طبقه یازدهم و یک واحد در طبقه سوم مستقر هستند.

موسسه حامی مهاجر

واحد انفورماتیک موسسه حامی مهاجر – عکس از گوکل مپ

 

البته این مجموعه، گروهی از شرکت هاست که به گروه شرکت های حامی مهاجر معروف است. خبرگزاری ایلنا نیز در خبری نسبت به معرفی حامی مهاجر به عنوان آژانس معتبر مهاجرتی اقدام کرده بود. دفتر انفورماتیک آنها نیز در همان برج طبقه سوم واقع است. گروه شرکت های حامی مهاجر متشکل از دو شرکت در ایران و یک شرکت در ترکیه و یک موسسه در ایران میباشد. نمونه کارهای این شرکت ها در اینستاگرام با ایدی @hamimohajer در دسترس است و از شرکت هایی است که مشتریانشان به رسم تشکر برایشان ویدئو های تبلیغاتی ارسال کرده اند. گروه شرکت های حامی مهاجر در زمینه اخذ اقامت ترکیه ، ثبت شرکت در ترکیه  و انواع ویزای آمریکا یک شرکت مادر است. یعنی مجری مستقیم است. اما زمینه فعالیت شان شامل اخذ اقامت اروپا، اقامت کانادا نیز میباشد.

 

 

گروه شرکت های حامی مهاجر مجموعه ای از وب سایت هارا نیز دارد که در زیر با ذکر هدف لیست شده اند.


  • Hamimohajer.com
    • ماموریت : معرفی گروه شرکت های حامی مهاجر و خدمات حقوقی بین المللی ایشان در سایر کشورها
    • چشم انداز : حضور در نتیجه اول موتورهای جستجو
    • تاریخ شروع فعالیت : سال 1395
    • کد شامد وزارت ارشاد : 1-1-696474-65-4-6
  • Galiver.com
    • ماموریت : ارائه راهکارهای مدیریت کسب و کار در زمینه گردشگری به همراه ایجاد بستری برای نمایش خدمات فعالان گردشگری
    • چشم انداز : رتبه اول در بین رقبا ظرف یک سال
    • تاریخ شروع فعالیت : ابتدای مهر سال 1399
  • Radio-Visa.com
    • ماموریت : ارائه یک بولتن مهاجرتی در کنار جامع ترین انجمن مهاجرتی و اقامتی فارسی زبان
    • چشم انداز : مرجعیت فارسی موضوع اقامت و مهاجرت در سال 1400
    • تاریخ شروع فعالیت : ابتدای فروردین سال 1399
  • Safarbaza.com
    • ماموریت : ارائه خدمات رزرو آنلاین بلیط و هتل و بیمه مسافرتی
    • چشم انداز : ارائه بالاترین سطح پشتیبانی طی فروش عادلانه به نرخ متعارف. قصد نداریم با زیرفروشی، باعث نابودی صنف گردشگری شویم. معتقدیم باید سود داشت و در کنارش خدمات با کیفیت ارائه داد. اینکه برخی برای حذف رقبا در بازار اقدام به فروش بدون سود میکنند و از روشهای دیگر کسب درامد میکنند آسیب به صنعت گردشگری در ایران خواهد بود.
    • تاریخ شروع فعالیت : ابتدای فروردین سال 1400
  • Greencard-lottery.ir
    • ماموریت : ارائه اطلاعات تخصصی در مورد ویزای تنوع نژادی کشور ایالات متحده
    • چشم انداز : تامین نیاز اطلاعاتی و آموزشی برنده های لاتاری گرین کارت آمریکا
    • تاریخ شروع فعالیت : سال 1390
    • کد شامد وزارت ارشاد : 1-1-696474-65-4-4

این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار