بازدید 30605
۵

جزئیات پرداخت وام به همه یارانه بگیران کشور

صبح امروز رئیس جمهور از پرداخت اعتبار یک میلیونی به ۲۳ خانوار یارانه بگیر خبر داد که به جزئیات و زمان واریز آن پرداختیم.
کد خبر: ۹۷۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 06 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا دولت با انواع ابزارهای مالی به دنبال حمایت از اقشار مختلف جامعه اعم کسب و کارها و افراد بدون درآمد بر آمد. پس از واریز 200 تا 600 هزار تومان به سراغ وام یک تا 2 میلیونی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا رفت و حال طرح جدیدی برای حمایت از مردم را در دست دارد.

صبح امروز بود که رئیس جمهور در جلسه با اعضای دولت از پرداخت اعتبار یک میلیونی به افراد یارانه بگیر خبر داد.
حسن روحانی بیان کرد: یارانه بگیران یک میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند، بیش از ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر اعتبار یک میلیون تومانی می گیرند.

وی افزود: بازپرداخت این اعتبار در مدت ۲۴ ماه خواهد بود که به تدریج از یارانه این خانوارها کم می شود. برای این منظور تقریبا حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین در تکمیل این گزارش یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشوری در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از جزئیات این طرح خبر داد و گفت: در روزهای گذشته از جزئیات این طرح در ستاد اطلاع رسانی دولت صحبت هایی صورت گرفته بود تا به خانوارهای یارانه بگیر به میزان یک میلیون تومان اعتبار خرید تعلق بگیرد اما هنوز جزئیات و نحوه پرداخت آن به افراد در دست تدوین است و چیز بیشتری مشخص نیست.

این منبع آگاه ادامه داد: این میزان اعتبار که رقم یک میلیون تومان است با وام یک تا دو میلیون تومانی که قرار است به اقشار آسیب دیده پرداخت شود متفاوت بوده و جزئیات آن در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۵
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
واقعا یادش بخیر، قرار بود که یارانه بگیران امکانات کمتری بهشون داده بشه. وام داده نشه. از تسهیلات بانکی به دلیل اینکه نمی تونن وام رو پس بدن، چون قشر ضعیفن برخوردار نشن و اینا....اما همش حرف.
بنده آپارتمان ندارم ولی یارانه نمی گیرم
ولی شخصی رو می شناسم که آپارتمان دارد و کلی سکه بجای پول نقد در بانک ولی یارانه بگیر می باشد
این جز نمک روی زخم ریختن نیست ...
یعنی واقعا دولت نمیدونه خرج یک خانوار 2 نفره با خانوار 4 یا 5 یا 6 نفره متفاوت هست؟؟؟؟؟ همه خانوارها از دم 1 تومن این انصافه؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر