بازدید 10066

بارش‌های جدید از ۱۸ فروردین

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از دوشنبه ۱۸ فروردین سامانه بارشی تازه به کشور وارد می‌شود، گفت: با فعالیت این سامانه بارشی در ارتفاعات و مناطق مستعد، بارش برف و تگرگ خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۷۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 05 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در بخش‌هایی از شرق کشور، دامنه البرز شرقی، سواحل شرقی خزر و شمال شرق بارش داریم و این سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از کشور خارج می‌شود.

وی با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط استان‌های البرز، قم، تهران، قزوین، سمنان، اصفهان و یزد در روز جاری گفت: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق مازندران است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه ۱۸ فروردین سامانه بارشی دیگری از شمال غرب وارد کشور می‌شود و تا پایان هفته به تناوب در کشور فعال است. این سامانه روز دوشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور، سواحل غربی خزر و استان‌های واقع در دامنه البرز مرکزی سبب بارش باران، رعد و برق و وزش شدید باد موقت خواهد شد که در ارتفاعات با بارش برف و تگرگ همراه است.

ضیائیان افزود: روز سه شنبه ۱۹ فروردین در برخی نقاط استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان هم چنین نیمه شمالی کشور بارش‌ها تداوم دارد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ فروردین در اغلب مناطق کشور غیر از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم چنین جنوب خوزستان، جنوب کرمان، جنوب فارس و جنوب خراسان جنوبی بارش‌ها ادامه دارد.

ضیائیان افزود: از فردا تا چهارشنبه با نفوذ و استقرار هوای سرد در نوار شمالی کشور دما در این مناطق بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۲ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران فردا کمی ابری در برخی ساعات افزایش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر پیش بینی می‌شود و در اواخر وقت فردا بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۹ و ۱۱ درجه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر