بازدید 6871
۳۳۰ مکان ورزشی در اختیار ستاد مدیریت کرونا

ادامه مسابقات ورزشی تابع تصمیم ستاد کرونا است

وزیر ورزش و جوانان گفت: راه اندازی لیگ‌ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 04 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نخستین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از مدیران کل استانی و روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: من به همراه معاونان و مدیران ستادی و استانی و همین طور روسای فدراسیون‌های ورزشی از اولین روز سال جدید همراه و در کنار مدیران کشوری و مسئولان وزارت بهداشت در یک تقسیم کار ملی برای پیشگیری مقابله با ویروس کرونا حاضر هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: عملکرد ادارات کل استانی و فدراسیون‌های ورزشی و سه هزار سازمان مردم نهاد در موضوع مقابله با ویروس کرونا درخشان و چشمگیر بود و من از همه آن‌ها برای مشارکت در این حرکت ملی و مهم تشکر می‌کنم و تمامی ادارات کل بایستی ستاد مقابله با کرونا را با مشارکت هیات‌های پزشکی ورزشی تشکیل دهند. تا امروز ۳۳۰ مکان ورزشی در اختیار ستاد‌های ملی استانی قرار گرفته که هشتاد خوابگاه و مکان ورزشی تجهیز و مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام مسئولان کشور در اختیار این ستاد‌ها خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد و جوانان ایران در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نقش موثری داشتند. از تهیه ماسک تا مواد ضد عفونی کننده و آموزش به مردم و مشارکت با سایر دستگاه‌ها و حتی طراحی اپلیکیشن، جوانان سمن‌ها نقش خود را بخوبی ایفا کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

سلطانی فر در پایان درباره آغاز لیگ و مسابقات ورزشی گفت: راه اندازی لیگ‌ها و مسابقات ورزشی تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان