بازدید 12353
۲

تمدید یک هفته‌ای عدم اجرای طرح‌ ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت در هفته پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 03 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یوسف حجت با بیان این که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که از فردا (شنبه، ۱۶ فروردین ماه) طرح‌های ترافیکی در تهران اجرایی شود، گفت:، اما طی هماهنگی با پلیس و وزارت کشور به این جمع‌بندی رسیدیم که اجرای طرح‌های ترافیکی اعم از طرح زوج و فرد سابق و طرح ترافیک تا یک هفته دیگر به تعویق افتد.

وی با بیان این که بسیاری از مشاغل تعطیل هستند و کارمندان دولت نیز باید به صورت شیفتی فعالیت کنند، اظهار کرد: برداشت ما این است که مشکل ترافیکی در هفته پیش رو نخواهیم داشت.

وی تأکید کرد: در شرایط کرونایی استفاده از خودروی شخصی نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌تر است و به همین دلیل، طرح‌های ترافیکی اعم از زوج و فرد سابق و طرح ترافیک را در هفته پیش رو اجرایی نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
و این مردم فلک زده و حیران، هاج و واج منتظر تصمیمات و آنتی تصمیمات حضرات آقایان هستند بلکه بتوانند برای یک ساعت از زندگی خود برنامه ریزی کنند ... مدیریت عالی، تصمیم گیری های خردمندانه، تدابیر به موقع و مقتضی، کشت این ملت را ...
واقعاتاسف باراست درزمانیکه کروناویروس پدرمردم رادرآورده وهمه نگران جانشان هستندومرتب مقامات پزشکی مملکت وسازمان بهداشت جهانی توصیه به رعایت فاصله میکنندشهرداری برای درآمدزائی مردم رادرواقع مجبور به استفاده ازوسائل نقلیه عمومی کندوجانشان رابخطر بیاندازد بخداقسم کووید۱۹ مرگ آورترازمختصر آلودگی هواپراثررفت وآمداتومبیلها است آخرماراچه شده برای پول چه کارهاکه‌ نمیکنیم تابناک محترم مطمئنااین پیام رامنتشرنمیکنی ولی رسالت شمااین نیست که هرخطائی سازمانی چون شهرداری وغیره میکنندرامخفی نگه دارید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل