بازدید 12326
۲

نحوه بازگشت ایرانیان مقیم در ترکیه

ایرانیان مقیم در ترکیه می توانند از سه مرزرسمی به خانه هایشان برگردند .
کد خبر: ۹۶۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 02 April 2020


به گزارش «تابناک»، محمد فرازمند، سفیر ایران در ترکیه در گفتگو با خبرگزاری «آناتولی» در رابطه با روند انتقال ایرانیان مقیم ترکیه به کشورشان اظهار داشت: ایرانیان مقیم ترکیه از جمله دانشجویان، گردشگران و دیگر افراد مقیم می‌توانند از طریق مرزهای سه‌گانه (اسن دره، کاپی کوی و گوربلاغ) به ایران برگردند، همچنین پروازهای فوق العاده هم در طول مدت هفته ای یا دو هفته یکبار برقرار شده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از دولت ترکیه به خاطر اهدا و ارسال محموله‌ای از کمک‌های پزشکی به ایران گفت: در حال حاضر تجارت دوجانبه به علت عدم تردد کامیونها کاهش پیدا کرده است. ولی دو طرف در تلاش هستند تا راهی برای ادامه تجارت بین دو کشور پیدا کنند.

فرازمند تصریح کرد که کامیون‌های ایرانی که در ترکیه یا کشورهای اروپایی، لبنان، گرجستان و اوکراین بودند از طریق خاک ترکیه به ایران بازگشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
تابناک عزیز ؛ کاش از مسوولان وزارت خارجه سوال شود دانشجویان در قبرس شمالی چطور و کی باز میگردند ؛ علیرغم ثبت نام بیش از یکصدنفر دانشجو هنوز مقدمات اعزام آنها به ایران فراهم نشده است من درتعجبم شاهکار وزیر خارجه در مدت وزارتش ، تنها مذاکره بوده اماچرا تابحال این داشنجویان نتوانسته اند به کشور باز گردند خدا میداند
ترک ها پول شما را می گیرند ولی پولی خرج شما نمی کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان