بازدید 5088

مخالفت تیم‌های اماراتی با قهرمانی صدرنشین لیگ

همانطور که قابل پیش بینی بود، هیچ تیمی به جز شباب الاهلی، قهرمانی را حق تیم صدرنشین نمی‌داند و باید دید در آینده فدراسیون فوتبال امارات چه تصمیمی برای سرنوشت رقابت‌های این فصل از لیگ خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۶۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 01 April 2020

۱۰ تیم اماراتی درباره سرنوشت این فصل از رقابت‌های لیگ این کشور نظر داده اند که ۹ تا از آن‌ها راضی به قهرمانی تیم صدرنشین نیستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که شیوع ویروس کرونا فوتبال را تقریبا در تمامی کشور‌های دنیا مختل کرده، موضوعی که در همه لیگ‌ها مطرح است، تصمیم گیری برای سرانجام مسابقات این فصل و رتبه بندی‌های نهایی است. 

در فوتبال امارات هم نظرات باشگاه‌های مختلف خواسته شده و از بین ۱۴ تیم حاضر در لیگ، ۱۰ تیم نظر خود را اعلام کرده اند. نکته جالب اینجاست که به جز تیم صدرنشین فعلی یعنی شباب الاهلی، ۹ تیم دیگر نظرات تقریبا یکسانی دارند و خواستار لغو کلی مسابقات این فصل شده اند.

شباب الاهلی دو گزینه را مدنظر دارد؛ یکی انتخاب همین تیم به عنوان قهرمان نهایی فصل و دیگر ادامه دادن مسابقات است. تیم الجزیره هم که در رده سوم لیگ است، دو گزینه پیشنهاد داده است؛ یکی برگزاری باقی مانده مسابقات و دیگری لغو کامل بازی ها. اما ۸ تیم دیگری که نظر خود را اعلام کرده اند، همگی درخواست لغو کامل مسابقات این فصل از لیگ امارات را داده اند. 

به این ترتیب، همانطور که قابل پیش بینی بود، هیچ تیمی به جز شباب الاهلی، قهرمانی را حق تیم صدرنشین نمی‌داند و باید دید در آینده فدراسیون فوتبال امارات چه تصمیمی برای سرنوشت رقابت‌های این فصل از لیگ خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل