بازدید 5620
۱

یک چهارم پزشکان انگلیس یا بیمارند و یا در قرنطینه

رئیس کالج سلطنتی پزشکان انگلیس هشدار داد که در بحبوحه افزایش آمار مبتلایان به کرونا، حدود یک چهارم نیروهای متخصص، بیمار و یا در قرنطینه هستند.
کد خبر: ۹۶۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 31 March 2020

به گزارش «تابناک»، «اندرو گودارد» روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای افزود که این وضعیت، اورژانس بیمارستان‌ها را به شدت تحت فشار قرار داده و لندن نسبت به سایر شهرها در وضعیت بدتری قرار دارد.

وی بیان اینکه با خروج نیروهای متخصص از قرنطینه وضعیت بهتر می‌شود گفت: «اما مساله نگران کننده این است که شهروندان بیشتری به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست خواهند داد.»

وضعیت پرستاران انگلیس هم چندان تعریفی ندارد. کالج سلطنتی پرستاران انگلیس روز یکشنبه (۱۰ فروردین) گزارش داد که از هر پنج پرستار، یک نفر به دلیل نگرانی از کرونا در قرنطینه به‌سر می‌برد.

نگرانی‌ها درباره وضعیت پرسنلی سازمان خدمات ملی بهداشت انگلیس در حالی بالا گرفته که تاکنون چهار تن از مقام‌های بلند پایه این کشور به دلیل کرونا خود را قرنطینه کرده‌اند. آزمایش ابتلا به کرونای نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس مثبت شده و وزیر اسکاتلند و عالی‌ترین مقام پزشکی این کشور نیز به دلیل مشاهده علائم کرونا خود را قرنطینه کرده‌اند.

آمار مبتلایان فوت شده بر اثر کرونا روز به روز در حال افزایش است و تاکنون یکهزارو و ۴۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس انجمن بیمارستان‌های انگلیس پیشتر هشدار داد که درمانگاه‌های این کشور در مواجهه با ویروس کرونا به لحاظ تعداد، سرعت افزایش و وخامت حال بیماران، همچنین کمبود ظرفیت بیمارستان‌ها در حال انفجار هستند.

«کریس هاپسون» به نقل از روسای بیمارستان‌های پایتخت، وضعیت نگران کننده‌ای را توصیف کرد و افزود ظرفیت آنها در برابر موج بیمارانی که یکی از پس دیگری با حال وخیم به بیمارستان مراجعه می‌کنند رو به پایان است.

«مایکل گوو» معاون نخست وزیر انگلیس می‌گوید، آمار ابتلا به کرونا هر سه تا چهار روز دو برابر می‌شود. مشاوران دولت نیز اعلام کرده‌اند که برای مهار آمار مبتلایان به کرونا لازم است که مقررات منع رفت و امد تا سه ماه دیگر تمدید شود.

انگلیس از دوشنبه هفته گذشته همانند دیگر کشورها در خصوص مقابله با کرونا مقررات سختی برای عبور و مرور برای شهروندان وضع کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واسه اونا قرنطینه است واسه ما فاصله گذاری اجتماعی !
والله این نفرتی که دل هاتون رو گرفته موجب اضمحلال میشه
هر سایت داخلی رو نگاه میکنی انگار 20:30 رو میبینی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل