بازدید 28395

خروج خودرو از تهران ممنوع شد

هیچ خوردرو شخصی اجازه خروج از استان تهران ندارد.
کد خبر: ۹۶۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 26 March 2020

 

به گزارش  تابناک، تردد تمامی خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران با اعلام این خبر در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران اظهار داشت: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند
وی ادامه داد: مسوولان باید نسبت به اعلام لیست کارکنان در دستگاه های مختلف به استانداری تهران اعلام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

به گزارش تسنیم، تقی زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می شود و اگر نیاز به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می شود.

معاون عمرانی استانداری تهران بیان داشت: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان های استان تهران تا ۱۵ فروردین به ستاد مقابله بر کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تقی زاده ادامه داد: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و پس از تایید اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱
نوشدارو بعدازمرگ سهراب
بسیار دیر هست
و مشخصات کسانی که به توصیه ها عمل نکردند و به مسافرت رفتند را ذخیره کنید و در صورتی که تا 20 روز آینده به کووید19 مبتلا شدند نه تنها هزینه درمان را باید خودشان پرداخت کنند بلکه مبلغی هم بعنوان جریمه بپردازند
چرا اینقدر لاک پشتی اقدام می کنند؟ حتما باید چند تا از مسئولان بمیرند تا جدی بگیرید؟
الان؟ هرکی قرار بود بره رفت
چه عجب! بالاخره یه کار عقلانی دیدیم.
ای ول.
خروج خودرو از تهران ممنوع شد
چرا قطره چکانی کار میکنید
فقط حرف!!
وقتی تعداد زیادی از مردم از تهران خارج شدند و در هنگام ورود به تهران ناقل این ویروس هستند چطور این اتفاق میتونه جلوی شیوع بیماری رو بگیره. کاش مسئولین به خاطر مردم زودتر تصمیم میگرفتن نه زمانی که دیگه کار از کار گذشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
هنوزم دیر نشده از هر کجا جلوی آن زودتر گرفته شود خوب هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
ناقل؟؟؟؟برای اینکه بدونی همشهری هات اومدن شهرستانها را به گند کشیدن، آمار را بخونی میفهمی چه خبره. اون روزی که می‌گفتیم قم و تهران و شمال را ببندید و قرنطینه کنیرای این بود که شاهراه های این زنجیره بسته بشه، ولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آمارها گویای چیز دیگریست، قبل عید اگر قرنطینه برای استان تهران و قم و گیلان و مازندران انجام میشد الان به مقدار بحرانی نرسیده بود.درضمن الان که نفرات زیادی از تهران خارج شدن رشد این ویروس در تهران نشان‌دهنده ی اینست که چه خبره.بهتره اول آمارها را وارسی کنید بعد نظر بدی
چه عجله ای بود .

اقدام مسئولان ما در مواجهه با کرونا عین خاله بازی میماند .
چرا از اسم قرنطینه استفاده نمیشه ! اصلا این کار باید زودتر انجام میشد فقط بفرمائید تفاوت این حرکت با قرنطینه شهر به شهر در چیست
سلام
من از کارمندان شرکت نفت بهران هستم
ایت شرکت از ابتدا تا الان حتی یک دقیقه هم ساعت کاری را کم نکرده و نوبت بندی هم نمیکند
ما کارمندان چه گناهی کردیم که باید در محیط های متراکم سر کار حاضر باشیم؟؟؟
لطفا رسیدگی کنید
روحانی و دار و دسته هاش گذاشتن شیوع تو کشور افزایش پیدا کنه بعد الان هم درخواست 1میلیارد دلاری از توسعه ملی که معلوم نیست چقدر گیر کیا میاد و هر جنس اشغالی هم وارد میشه.اینها نشون بی کفایتی نیست.
بخش زیاد از تفراد از تهران خارج شده اند و خود را در معرض ابتلا به کرونا قرار داده اند و حالا قرار است برگردند و افراد سالم را مبتلا کنند آیا این روش عاقلانه است؟!!! از ابتدا می بایست خروج را ممنوع می کردند و در صورت خروج اطلاع رسانی می شد امکان ورود حداقل یک ماه بعد امکان پذیر است
انسان به توهم می افتد نکنه دولت قصد داره عمدا همه را به کرونا مبتلا کند
تا بخواد اجرایی بشه کرونا تموم شده
مثل کشورهای دیگه قاطع عمل کنید...این چه وضعیه آخه...بی عرضه هااا...فقط هرکی انتقاد کرد صد نفر میریزن روش که اقتدارشون رو نشون بدن مثلا...قد هندوستان و عربستان هم عرضه نداشتید تو این اوضاع قوانین سفت و سخت بزارید..
خوبه .کلمه قرنطینه رو استفاده نمیکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل