بازدید 7035
۳

شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از ۶۰۰۰ تن رسید

شمار کل قربانیان شیوع ویروس کرونا در ایتالیا روز دوشنبه با افزایشی ۱۱ درصدی به رقم ۶۰۷۸ تن رسید.
کد خبر: ۹۶۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶ 24 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، رئیس آژانس حفاظت کشوری ایتالیا اعلام کرد که شمار قربانیان بیماری کرونا در این کشور با ۶۰۲ مورد مرگ ثبت شده در روز دوشنبه به رقم ۶۰۷۸ تن رسید که از رشد ۱۱ درصدی شمار قربانیان این بیماری جدید حکایت می‌کند.

نکته قابل توجه آن است که نرخ رشد مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در روز دوشنبه کوچک‌ترین نرخ مرگ و میر بیماران کرونایی است که از روز پنج شنبه (به لحاظ عددی) تاکنون ثبت شده و این خود بیانگر یک روند کاهشی است.

لازم به ذکر است که روز گذشته (یکشنبه) ۶۵۱ مورد و یک روز پیش از آن نیز (شنبه) ۷۹۳ مورد مرگ و میر بر اثر این بیماری ثبت شد. این در حالی است که روز جمعه نیز ۶۲۷ تن جان خود را از دست دادند.

آژانس حفاظت کشوری ایتالیا همچنین شمار کل مبتلایان قطعی به ویروس کووید- ۱۹ را ۶۳۹۲۷ تن اعلام کرد که شاهد افزایشی ۸ درصدی (۵۹۱۳۸ مورد) بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
امریکا بجای ایران به ایتالیا متحدش کمک کنه اگر راست میگه.
گفته شد که در ایران در هر 10 دقیقه یک نفر بر اثر کرونا می میرد. یک محاسبه ساده نشان می دهد که آمار تلفات در ایران حداقل 4 برابر آن چیزی است که بصورت رسمی از سوی دولت اعلام می شود:
هر ساعت= 60 دقیقه یعنی 6 تا 10 دقیقه. پس در هر ساعت 6 تن از هم وطنان فوت می شوند.
هر شبانه روز 24 ساعت است. 24*6= 144 یعنی روزانه 144 نفر در کشورمان بر اثر کرونا فوت می شوند. و در هفته 7*144= 1008 نفر.
حال اگر مدت شیوع گسترده کرونا در کشور را حداقل 6 هفته در نظر بگیریم. 6*1008= 6048 نفر. یعنی تا کنون حداقل 6048 نفر از هم وطنان ما بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند. حال مقایسه کنید این رقم حداقلی را با رقمی که بصورت رسمی از سوی دولت اعلام می شود! ظاهرا دولت محترم از مدیریت بحران تنها دروغگویی و دستکاری در آمار را بلد است که آن هم خود بخش مخرب مدیریت بحران است.
در ايران بيش از اينهاست ولي به خاطر عدم فوت در بيمارستان و عدم ثبت در رويدادهاي پزشکي و فوت خارج از بيمارستان در آمار لحاظ نمي شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست