بازدید 18287

همه یارانه بگیران، بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره مشمولان دریافت بسته معیشتی توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 22 March 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل  از خبرآنلاین، حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ، درباره یارانه بگیرانی که بسته معیشتی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: برای تعیین افرادی که مشمول دریافت بسته معیشتی می‌شوند ابتدا لیست یارانه بگیران را بررسی کردیم.

وی بیان کرد: افرادی که بسته معیشتی دریافت می‌کنند قطعاً یارانه بگیر هستند، اما اشخاصی که یارانه بگیر هستند لزوماً بسته معیشتی دریافت نمی‌کنند و کسانی که یارانه بگیر نیستند، بسته معیشتی نیز دریافت نمی‌کنند.

 

میرزایی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران از لیست دریافت بسته معیشتی حذف شدند، گفت: ایرانیان خارج از کشور، افرادی که خودرو و خانه گران قیمت داشتند، مشاغل خاص، افرادی که بیش از ۳ سفر خارج از کشور در سال داشتند از لیست یارانه بگیران حذف شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳
ما که هیچکدام از شرایط فوق را نداریم ولی بمن بسته معیشتی تعلق نگرفته
من با ۴۸سال سن مجرد فعلا بیکار قبلا حق التدریس دانشگاه.که با کم شدن دانشجو ما هم بیکار شدیم.با پدر مادر پیر .خونه کلنگی .ماشین ۲۰۶مدل ۸۳ یخچال جنرال الکتریک ایرانی مال ۴۳سال قبل تلوزیون ۲۱اینچ سونی قدیمی .شدم ثروتمند که از ۹۰درصد مردم بهترم.انوقت افرادی میشناسم شاغل بهترین زندگی اونها میشن فقیر ....حاضرم همین الان بیان بازدید.واقعاً متاسفم واقعاً متاسفم واقعاً متاسفم
"افرادی که بسته معیشتی دریافت می‌کنند قطعاً یارانه بگیر هستند، اما اشخاصی که یارانه بگیر هستند لزوماً بسته معیشتی دریافت نمی‌کنند و کسانی که یارانه بگیر نیستند، بسته معیشتی نیز دریافت نمی‌کنند."
" پیدا کنید پرتقال فروش را"
برا چندر غاز پول اون هم تو این اوضاع منت نذارید
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
واقعا جالبه!!!
خیلی ها هستند چند خانه وکالتی دارند. زمین کشاورزی هم دارند. شاغل هم هستند. خودرو هم دارن و درآمدشون بالا هم هست اما بازم یارانه معیشتی می گیرند.
می دونین چرا؟ چون مکانیسمی برای شناسایی مالکان خانه های وکالتی و زمین ها نیست.
و خیلی ها هم که میلونها تومان وام دارند اما چون خانه دارند و شاغلند و یک خودرو دارند، واجد شرایط نیستند
من همان فرد ۴۸ساله بالا هستم پدر من سواد خوندن نوشتن نداره مادرم بیسواده اصلا نمی دونند تامین اجتماعی چی هست بعد اعلام شده پدر من حقوق بگیره ..واقعاً متاسفم من اعلام میکنم بیایند خونه ما را بازدید کنند به خدا ادم به همه چی شک میکنه ادمهای پولدار شدند فقیر ادم بی پول شده پولدار
این دولت همه کاراش مثل برجام و آورده هاش، حقوقای نجومی و تورم چند ساله بیش از ۱۰۰ درصد سالیانش، بی انضباطی تصمیم گیریهاش و نبودنهای بموقعش در وقت بروز مشکلات، گرونی یهویی بنزین و افزایش قیمت دلار و تورمهای کنترل شده و کنترل نشدش، روشهای مقابله و جلوگیری از کروناش و همه کاراش کاملا با تدبیر و عقل و تفکر و تجربه و تخصص و تعهد هستش. نشون میده که خیلی کارآمده!
خوشبختانه من معلم هم جز اقشار مرفه کشور شدم و نه یارانه و نه معیشتی دارم
بجای اینکار بیکاری.تورم وگرانی را مهار وصداقت داشته باشید.
نمیدونم چطور بررسی میکنی هر کسی آشنا داره میره تو لیست
آدم‌های مثل من هم نه ماشین دارم نه خونه دارم نه حساب بانکی دارم و .... یارانه مشعتی +کرونا+ نمیرسه به ما
بنده بیش از سه سال بخاطر تعطیلی جایی که کار می کردم از کار بیکار شدم. با زن و بچه هیچ درآمد ثابتی ندارم با این وضعیت بازار الان درآمدم شده صفر مطلق حتی پول قبض. موبایلم رو ندارم بدم و احتمالا بزودی قطع میشه. با همه اینها نه. یارانه. معیشتی. بهم. داده. شد نه یارانه. کرونا . واقعا دردمون رو به کی بگیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل