بازدید 7267

کشف بیش از۶میلیون لوازم بهداشتی احتکارشده دراهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: انبار بزرگ لوازم بهداشتی احتکار شده با بیش از ۶ میلیون عدد اقلام بهداشتی در شهرستان اهواز کشف شد.
کد خبر: ۹۶۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 22 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای مبارزه با اخلالگران اقتصادی و شناسایی محتکران لوازم بهداشتی، گشت مشترک پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات و اداره نظارت بر اماکن عمومی با کار اطلاعاتی یک انبار احتکار را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران پلیس با هماهنگی قضایی در بازرسی از این انبار هشت هزار و ۶۸ بطری سفید کننده، ۸۳ هزار و ۵۱۲ بطری مایع جرم گیر، ۲ هزار و ۴۱۱ بطری شیشه شوی، ۱۳۶ هزار و ۴۴۶ بطری ظرف شویی و ۶۰ هزار و ۶۱۱ بطری نرم کننده حوله و لباس را کشف کردند.

وی ادامه داد: ۶۶۲ هزار و ۹۷۹ بطری لباس شویی، یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۸۸ عدد پاکت پودر لباسشویی، ۳۰۵ هزار و ۳۴۷ هزار مایع دستشویی و هشت هزار و ۶۶۲ بطری نرم کننده موی سر نیز کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به کشف ۳۱۵ هزار و ۸۷۳ بطری شامپو سر و بدن، ۲۲۳ هزار و ۵۸۸ بطری پاک کننده، ۲۰ هزار و ۵۴۴ بطری لوله بازکن، سه میلیون و ۱۰۴ هزار و ۵۶۴ عدد جعبه دستمال کاغذی و ۴۲۰ بطری ژل ضدعفونی احتکار شده گفت: انبار مورد نظر پلمب و در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قانونی تحویل داده شد.

پیش از این در روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه سال گذشته سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی مسوول روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از کشف ۲ انبار کالاهای احتکار شده پزشکی در اهواز توسط سازمان اطلاعات سپاه ولیعصر خوزستان خبر داده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر