بازدید 11354

شمار قربانیان الکل در فارس ۵ برابر کرونا

میانگین سن مسمومین از ۲۰ تا ۴۰ سال است و ۱۴ نفر از این افراد هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
کد خبر: ۹۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 18 March 2020

 

به گزارش تابناک، رئیس اورژانس فارس از جان باختن ۶۱ نفر در استان به دلیل مسمومیت ناشی از الکل در این استان خبر داد تا در عمل شمار قربانیان مصرف الکل در این استان ۵ برابر کووید ۱۹ باشد!

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با ایسنا از افزایش آمار مسمومیت‌ها با الکل به ۳۸۳ نفر و فوتی‌ها به ۶۱ نفر تا صبح چهارشنبه ۲۸ اسفند در استان خبر داد و گفت: در چندروز گذشته ۳۲۲ نفر بر اثر مصرف الکل در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: میانگین سن مسمومین از ۲۰ تا ۴۰ سال است و ۱۴ نفر از این افراد هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 برابر آمار رسمی، شمار قربانیان بیماری کووید ۱۹ در استان فارس تا ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۱ نفر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
هدف سبک شدن زمین است حالا با کرونا و یا الکل
تجسس در امور مسلمان حرام است. اگر کسی در خانه خود یا نهان خود به چیزی اعتقاد ندارد و یا کار منکری می کند به ما ارتباطی ندارد. هر چند اگر عمل او نمود خارجی داشته باشد غیر قابل قبول و پیگیری است. قطع می دانم که باور نخواهید کرد در امریکا و کانادا نوشیدن نوشیدنی الکلی با اینکه در دینشان اصلا منکر نیست و حتی از مناسک دینی انها هم هست ولی در فضای عمومی قدغن و می تواند جریمه های سنگین داشته باشد و باز قطع می دانم باور نخواهید کرد که بعد از سی سال زندگی در امریکا هنوز مورد شرب خمر در خیابان و پارک و مال و مرکز خرید و...به غیر از برخی رستورانها که ورود افراد زیر 18 سال به ان کاملا ممنوع هست ندیدم چه برسد بد مستی. البته تقصیر فیلمهای هالیوودی است که چنان تصویری در ذهن کسانی که خارج از امریکا هستند نقش بسته. اینهایی که در ایران متاسفانه چنین نوشیدنی الکل و الکل سر می کشند هیچ چیزی از غرب نمی دانند.
و صد البنته که این آمار 5 برابر و آن آمار یک پنجم شده است !!!!!!!
عقل سلیم کجاست!
آدم حسابی ميانگین چند عدد می شود یک عدد.
آیا در هیچ کجای دنیا دیدید که مردمی با خوردن ژل ضدعفونی و الکل صنعتی برای مقابله با کرونا اقدام کنن , ایرانیان باهوش ترین مردم دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر یه عده در ایران به اون صورت الکل مصرف کردند،دلیل نمیشه که در مورد هوش همه ایرانیان به راحتی بر اساس اون قضاوت کرد.نکته بعد اینکه تو دقیقا میدونی اصلا در تمام نقاط خارج از ایران کسی اونطور الکل مصرف نکرد؟
خوبه یه پاکسازی اساسی در ژن ها بشه بد نیست
میگن از ترس مردن، مردند یعنی همین
مرگ الكرونايي
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی