بازدید 38526

احمد اخوان مهدوی کیست؟

احمد اخوان مهدوی، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بنا بر فعالیت های انجام گرفته توسط ایشان در سال های گذشته، دارای تجارب زیادی در حوزه سلامت و بهداشت کسب است. 
کد خبر: ۹۶۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 18 March 2020

احمد اخوان مهدوی کیست؟

 به گزارش «تابناک»، سردار اخوان مهدوی فرمانده کنونی بهداری نیروی زمینی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی است که اخیراً سعید نمکی وزیر بهداشت کشورمان در نامه ای خطاب به فرمانده کل  سپاه خواستار انتقال موقت ایشان به وزارت بهداشت شد.

 روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه‌ای به سرلشگر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تجارب ارزنده سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت، نامبرده را به مدت دو ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مامور کند.

متن این نامه به شرح زیر است:

سرلشگر پاسدار سلامی
فرمانده‌کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر و اقدامات شایسته و ارزشمند جناب‌عالی برای خدمت‌رسانی به مردم خواهشمند است، با توجه به تجارب ارزنده سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت، نامبرده را به مدت دو ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مامور نمائید از بذل توجه جناب‌عالی تشکر می‌نمایم.

 همچنین در پی درخواست «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر مامور شدن سردار «احمد اخوان» فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه به وزارت بهداشت برای مدت دوماه به منظور مقابله با بیماری کرونا، فرمانده کل سپاه با این درخواست موافقت کرد.

 از جمله فعالیت های شاخص بهداری نیروی زمینی سپاه در دوران فرماندهی سردار اخوان، می توان به ساماندهی و مدیریت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد که همه ساله در روزهای منتهی به اربعین در گذرگاه های مرزی غرب کشور فعال شدند.

گفتنی است، سردار «احمد اخوان مهدوی» معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در پنجمین همایش مدیران برتر جهادی کشور در دی ماه ۱۳۹۷ در حوزه سلامت به عنوان مدیر نمونه معرفی و از وی قدردانی شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار