بازدید 9235

غربالگری کرونا در ۱۴ ورودی تهران از فردا

معاون عمرانی استانداری تهران از اجرای طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در مبادی ۱۴ گانه ورودی استان تهران از فردا ۲۸ اسفند خبر داد و گفت: امروز از مسافران در ورودی تهران-قم تست گرفته شد.
کد خبر: ۹۶۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 17 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد تقی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در مبادی ۱۴ گانه ورودی استان تهران از فردا ۲۸ اسفند خبر داد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا استان مقرر شد در خروجی‌های ۱۴ گانه استان تهران اکیپ‌های تب سنجی و غربالگری مستقر شده و از مسافران مشکوک به این بیماری تست به عمل می‌آورند.

تقی زاده گفت: امروز در اولین وردی مهم استان یعنی تهران-قم که مهم‌ترین محور است تست تب سنجی از مسافران به عمل آمد و از فردا غربالگری از مسافران ورودی به استان تهران صورت خواهد گرفت، اما راهبرد اصلی ما طرح در خانه ماندن شهروندان است تا مردم به اقناع درونی برسند از مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کنند.

معاون عمرانی استانداری تهران در ادامه بیان داشت: در همین راستا تصمیماتی با محوریت وزارت بهداشت برای بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان و حضور و غیاب مجازی و از طریق ارسال لوکیشن و موقعیت مکانی در حال عملیاتی شدن است.

وی عنوان داشت: درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک این بیماری از سوی تیم‌های مستقر در مبادی ورودی با قرنطینه افراد در همان مبدا از ورود مسافران به تهران جلوگیری می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل