بازدید 7116
۱
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

کاهش ۱۰ درصدی جرایم نسبت به سال گذشته

سردار لطفی از دستگیری باند سارقان بازار تهران با ۱۱ فقره ذسرقت از مغازه‌ها خبرداد.
کد خبر: ۹۶۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 16 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: از لحاظ وقوع سرقت در رتبه بندی کشوری و در جایگاه مناسبی قرار داریم و در وقوع جرم با کاهش ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.


او افزود: برای چهارشنبه آخر سال در قرارگاه فجر فعال خواهیم بود تا کنترل کنیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر از مجرمین سابقه دار به دلیل وجود بیماری کرونا از زندان آزاد شدند. البته برنامه ریزی مناسبی داریم و اسامی و مشخصات این افراد اخذ شده و به کلانتری‌ها داده شده است تا مشکلی به وجود نیاید.

سردار لطفی بیان کرد: در این مدت برخورد قاطعی با سرقت‌های مسلحانه داشتیم و در ۴۸ ساعت گذشته چهار سرقت مسلحانه ناکام ماند.

او ادامه داد: همچنین سرقت مسلحانه طلافروشی در شرق تهران را داشتیم که عاملان آن قبل از هرگونه اقدامی بازداشت شدند. این افراد همان تیمی هستند که در گذشته نیز اقدام به سرقت طلافروشی از بازار کرده بودند.

لطفی افزود: خوشبختانه نفر اول باند سرقت از طلافروشی اتابک را دستگیر کردیم که این فرد پسرعموی طلافروش است و ۵ کیلو طلا نیز کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سرقت مسلحانه منزل در غرب تهران را داشتیم و ۴ نفری که در این حوزه فعال بودند، دستگیر شدند. این افراد به سرقت منازل محله تهرانسر نیز اعتراف کردند. از طرفی باند ۵ نفره زورگیری به عنف نیز بازداشت شدند. این افراد به ۳۰ فقره ارتکاب به جرم اعتراف کردند و سارقان بازار نیز بازداشت شدند که از ۱۱ مغازه سرقت کرده بودند.

او افزود: اکثر این افراد باربر‌ها هستند که باید ساماندهی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
پس چرا مردم بر عکس حس می کنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل