بازدید 24116

آمار هولناک ابتلا به کرونا در ایتالیا

دولت ایتالیا اعلام کرد تنها در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۵۰۰ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است.
کد خبر: ۹۶۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 14 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، دولت ایتالیا روز شنبه از ادامه روند افزایش شدید آمار مبتلایان به ویروس «کرونا» جدید (کووید-۱۹) در این کشور خبر داد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ایتالیا، تنها ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۹۷ نفر به تعداد مبتلایان به این ویروس در ایتالیا افزوده شده است. با این افزایش بی‌سابقه، تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا به ۲۱۱۵۷ نفر رسیده است و این کشور همچنان بعد از چین بیشترین تعداد ابتلا به کرونا در جهان را دارد.

به گفته دولت ایتالیا، از دیروز ۱۷۵ نفر هم بر آمار قربانیان این ویروس در این کشور اضافه شده است. با آمار امروز، تاکنون جمعا دستکم ۱۴۴۱ نفر در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

شدت فراگیری کرونا در ایتالیا به حدی است که دولت این کشور از چند روز پیش در سرتاسر ایتالیا قرنطینه عمومی برقرار کرده و مردم را از حضور غیرموجه در خیابان‌ها منع کرده است. آماری که امروز اعلام شد، مربوط به افرادی است که احتمالا پیش از قرنطینه، به کرونا مبتلا شده‌اند.

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به روند افزایش شدید آمار مبتلایان به کرونا در اروپا، این قاره را مرکز تازه شیوع این ویروس توصیف کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر