بازدید 7093

دانلود کتاب رایگان؛ راهی برای افزایش مطالعه کاربران مجازی

اپلیکیشن کتابچین - در این متن شما را با دلایل و ضروریات کتاب خوانی آشنا خواهیم کرد ...
کد خبر: ۹۶۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 16 March 2020

همان طور که می دانید کتاب یکی از مهم ترین دلایل افزایش سطح آگاهی، علم، دانش و سواد است. همه افراد مهم و برجسته دنیا از طریق مطالعه کتاب به برترین رتبه های موفقیت رسیده اند؛ اگر شما نیز می خواهید یکی از افراد موفق در دنیا یا حداقل در خانواده تان باشید بهتر است که از همین الان با کتاب وکتاب خوانی انس بگیرید تا در آینده از فواید آن بهره ببرید. امروزه دانلود کتابهای رایگان، یکی از دلایل اصلی علاقه مندی افراد به کتاب خوانی است.

 

دلایل مطالعه بسیاری از افراد کتاب خوان در چیست ؟

پاسخ این پرسش را می توان در موارد زیر یافت:

  • همه افراد دوست دارند که به فرد موفق و ثروتمندی تبدیل شوند، چون ثروتمند بودن دلیل رسیدن به آرزوهای مادی افراد است و کیست که نخواهد رسیدن به آرزوها را. به صراحت می توان گفت برای رسیدن به ثروت و مادیات باید با انواع مهارت ها و روش های کسب درآمد آشنا شوید که امروزه افراد بسیاری برای رسیدن به این مهارت ها اقدام به مطالعه انواع مختلفی از این نوع کتاب ها می کنند تا بتوانند گام های بزرگ و نیز سریعی را در رسیدن به ثروت بردارند و زودتر به آرزوهایشان برسند.

 

  • بسیاری از افراد برای پرکردن اوقات فراغت و بیکاری خود اقدام به مطالعه می کنند تا بدین وسیله بتوانند مقداری از زمان حوصله سر بر بیکاریشان را پر کنند.

 

  • بسیاری از افراد از کودکی به کتاب و کتاب خوانی علاقه دارند و از این کار لذت می برند.

مطالعه کتاب در کتاب خانه

 

  • بسیاری از افراد هم به مطالعه علاقه دارند و هم جهت افزایش آگاهی و نیز سطح دانششان به مطالعه کتاب می پردازند.

 

  • بسیاری دیگر از افراد جهت بهبود سطح رده شغلی خود و به روز بودن با علم روز دنیا و نیز ارتقای تجهیزات یا سازماندهی محل کار خود، مجبور به خواندن بسیاری از کتاب ها می شوند.

بدیهی است که افراد گاهی اوقات به دلایل عدیده (که در زیر آن ها را بر خواهیم شمرد)، از خواندن کتاب های معمولی و کاغذی عاجزند، پس می توانند با استفاده از دانلود رایگان کتاب، به اهداف خود از مطالعه آن برسند.

 

دلایل دانلود کتاب رایگان

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که افراد را، ترغیب به دانلود کتاب رایگان می کنند که برخی از این دلایل عبارتند از:

  • امروزه افراد به علت سرگرم بودن با فضای مجازی و گذراندن زمانی بیش از نصف روز با گوشی های موبایل، از خواندن کتاب و نیز مطالعه سر باز می زنند؛ این افراد می توانند همین کار را در فضای مجازی نیز انجام دهند، یعنی زمانی که در حال چک کردن پیام های انواع شبکه های اجتماعی خود هستند، می توانند با مراجعه به یکی از سایت های معتبر دانلود کتاب رایگان مثل سایت کتابچین، کتاب مورد علاقه خود را دانلود کرده و در اوقات فراغت به مطالعه آن بپردازند.

 

  • بسیاری از افراد به مطالعه کتاب علاقه بسیار زیادی دارند، ولی به علت ضعیف بودن چشمانشان از مطالعه پرهیز می کنند؛ اما امروزه با وجود کتاب های صوتی، این افراد، دیگر نباید نگران سلامتی چشمانشان باشند؛ آن ها می توانند ساعتی را قبل از خواب به گوش دادن کتاب صوتی مورد علاقه شان اختصاص دهند، بدون این که حتی یک خط از کتاب مورد علاقه شان را با استفاده از چشمانشان بخوانند؛ البته افراد امروزه به دلایل مختلف دیگری نیز به غیر از ضعف در بینایی از کتاب صوتی استفاده می کنند که برخی از آن ها عبارتند از:

 

  • عدم توانایی مطالعه در مکان های شلوغ و عمومی
  • صرفه جویی در وقت
  • رانندگی کردن
  • عدم توانایی تلفظ صحیح برخی کلمات کتاب و در نهایت متوجه نشدن موضوع، محتوا و مطالب کتاب
  • انجام کارهای خانه توسط زنان خانه دار: بسیاری از زنان خانه دار و نیز بچه دار، به دلیل داشتن مشغله بسیار زیاد به ناچار دست از مطالعه کتاب بر می دارند تا وقت کافی برای انجام کارهایشان را داشته باشند؛ بنابراین این افراد می توانند با دانلود کتاب رایگان صوتی مورد علاقه خود و گوش دادن به آن هم به کارهای منزل و فرزندانشان رسیدگی کنند و هم از مطالعه و افزایش معلومات خود دور نمانند.

 

  • مهم ترین و بهترین دلیلی که می توان برای دانلود کتاب آورد این است که زمانی که افراد می خواهند کتاب بخوانند ابتدا باید، کتاب را بخرند که این کار خود درد سرهای بسیاری دارد از جمله: هماهنگ کردن کارها برای یافتن وقت آزاد برای رفتن به کتاب خانه و خرید کتاب، هزینه کردن برای خرید کتاب، یافتن وقت آزاد برای خواندن کتاب؛ پس زمانی که این افراد کتاب را از سایت های معتبر دانلود کتاب رایگان دانلود کنند، دیگر نه نیازی به آزاد کردن وقتشان دارند و نه هزینه کردن؛ هم چنین می توانند در هر زمانی که تمایل داشتند و حتی در نبود اوقات فراغت به کتاب صوتی خود گوش کنند.

برای دریافت کتاب صوتی می توانید به سایت کتابچین مراجعه کنید

 

کتاب های صوتی را در هر زمان و مکان می توانید مورد استفاده قرار دهید.

با وجود کتاب های مجازی اکثر افراد به مطالعه کتاب علاقه مند می شوند

چون افراد امروزه به دلایل زیر به گوشی موبایل بیشتر از کتاب علاقه دارند:

  • به روز بودن و تعامل داشتن با افراد مختلف و نیز عزیزان خود
  • اطلاع سریع از اتفاقات و خبرهای روز
  • داشتن همه امکانات مورد نیاز یک فرد در خود مانند تقویم، ساعت دارای زنگ هشدار، دوربین عکاسی و فیلم برداری، جستجوی اینترنتی بری یافتن سریع اطلاعات در زمینه مورد نظر و...

پس با دانلود کتاب رایگان مجازی نیز می توانند علاقه به مطالعه را در خود ایجاد کنند.

 

مطالعه کتاب در آی پد

 

گاهی اوقات به علت وجود مشکلاتی همگانی، نظیر پخش ویروس در محیط های عمومی (مانند ویروس کرونا که این روزها همه در حال مبارزه با آن هستند)، افراد مجبور می شود که در خانه بمانند و تا زمان از بین رفتن بیماری در خانه بمانند، پس بهترین کاری که می توان در این مدت خانه نشینی انجام داد مطالعه کتاب است تا بدین طریق بتوان به سطح نسبی از دانش و اطلاعات رسید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل