بازدید 5659

انتقام گیری آتشین از باجناق

کد خبر: ۹۶۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 11 March 2020

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری مرد جوانی که برای انتقام گیری دست به آتش زدن خودروی باجناقش زده بود خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ چنگیز ایدون گفت: روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان در منطقه منیریه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره شده که تیمی از مأموران عملیات کلانتری و سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که ۲ خودروی برلیانس و پژو ۲۰۶ و یک موتورسیکلت دچار حریق شدند که پس از مهار این حریق از سوی مأموران آتش نشانی، کارشناسان علت حریق را عمدی اعلام کردند و در این مرحله تحقیقات برای دستگیری عامل این آتش افروزی وارد عمل شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: با توجه به عمدی بودن حادثه، مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مردی نقابدار با حضور در پارکینگ ساختمان اقدام به آتش زدن خودروی برلیانس کرده است که در مرحله بعد و بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های همجوار محل آتش سوزی، سرنخ پلیسی به دست آمد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: در بررسی تصاویر مشخص شد مرد ۴۰ ساله‌ای از یک خودرو پیاده شده و با در دست گرفتن یک بطری که حاوی مواد آتش زا است به سمت محل حادثه حرکت کرده که با به دست آمدن شماره پلاک خودرو مأموران با هماهنگی مقام قضائی در همان روز موفق به دستگیری مرد جوان شدند.

سرهنگ ایدون ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری عنوان کرد که بعد از ۷ سال زندگی مشترک با همسرش چند ماه قبل به خاطر اختلافاتی که پیش آمده بود از همدیگر جدا شدند که عامل این جدایی دخالت‌ها و رفتارهای باجناقم بود به همین خاطر تصمیم به انتقام گیری گرفتم و با ورود به پارکینگ ساختمان باجناقم، خودروی برلیانسش را آتش زدم.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل