بازدید 9023

اظهارات ریابکوف درباره مسئله میان ایران و آژانس

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در تماس تلفنی با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه موضوعات برجام، گزارش و اظهارات اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و مشکلات تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا تحت شرایط تحریم‌های آمریکا را بااین دیپلمات ارشد روس مورد گفت: وگو و تبادل نظر قرار داد.
کد خبر: ۹۶۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 10 March 2020


به گزارش ایسنا، معاون وزیر خارجه روسیه در این گفتگوی تلفنی اظهار کرد: موضع اصولی روسیه در مورد تحریم‌ها مشخص است و بار‌ها تاکید کرده ایم که تحریم‌ها کاملا یکجانبه و غیرقانونی هستند و در شرایطی که ایران تحت فشار برای مقابله با کرونا قرار دارد مسکو بر این موضع خود تاکید خواهد کرد.

ریابکوف همچنین، ضمن ابراز همدردی و ابراز تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از شهروندان کشورمان در ابتلای به این بیماری، اعلام کرد که مسئولین روسیه آمادگی دارند در تامین تجهیزات و کمک‌های پزشکی به ایران کمک کنند و به تلاش‌های خود ادامه خواهند داد.

این دیپلمات ارشد روس در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان نیز تاکید کرد: مسئله آژانس می‌بایست به دور از هر گونه ملاحظات سیاسی و کاملا فنی حل شود و روسیه در این زمینه تلاش خود را انجام خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار